Gå til innhold

Blir det ny sesong med Smittejegerene?

Anbefalte innlegg

Hei!

Som topic sier, Blir det ny sesong med Smittejegerene?

Jeg synes serien er bare så sinnsykt bra, og ikke minst realistisk.

Jeg søkte på google og fant bare et treff på sesong, en annen plass stod det at serien ble tatt av luften i USA grunnet dårlige seertall. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvordan du kan mene at den er realistisk, hadde de oppført seg som de gjør i virkeligheten hadde ikke pasienter og leger hatt store overlevelsessjansene. Ett eksempel er at de sansynligvis ikke vet hva hygiene og smittekjede betyr.

Alle syktdommene som er med i serien er da ekte.

Håper bare så sykt at det blir en sesong til. Uansett hva andre sier det blir :w00t:

Noen som har kilder på om det blir eller ikke blir?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan du kan mene at den er realistisk, hadde de oppført seg som de gjør i virkeligheten hadde ikke pasienter og leger hatt store overlevelsessjansene. Ett eksempel er at de sansynligvis ikke vet hva hygiene og smittekjede betyr.

Alle syktdommene som er med i serien er da ekte.

Håper bare så sykt at det blir en sesong til. Uansett hva andre sier det blir :w00t:

Noen som har kilder på om det blir eller ikke blir?

Nei alle sykdommene i serien er ikke ekte, men de kan vere ekte, det er ikke umulig at sliks om skjer i serien kan skje,,,

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kul serie ja ;) Hadde vert kult med en sesong til...

Eneste med den serien var liksom mønsteret "noe bryter ut, vi reiser dit, problemer oppstår, folk som har roller (ikke faste) dør, sykdommen blir fikset/fjernet, alle blir happy...

Lenke til kommentar

og DET er/var det store problemet med den serien.. enkelttilfeller som alltid endte "godt"

Det jeg ville like å se er at en hel by ble utsatt, folk dauer som fluer, militæret må sette den i karantene, o.s.v.... og gjerne en story som går over flere enn 1 epsode (Law & Order gjør seg godt slik, men ikke smittejegerne)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...