Gå til innhold

Bruker du opp musikken?

Zeph

Anbefalte innlegg

Har du problemer med å "bruke opp" musikken? Med det meiner eg at du finner eit nytt band som du liker, høyrer på musikken eit par veker og går lei. Eg har det problemet :cry: Finner ny musikk og høyrer berre på det ei stund, så blir eg lei og finner noko nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg finner alltid musikk, og det er en periode jeg ofte hører ekstra mye på et band for så ikke høre så mye på det igjen.. Men jeg kan som regel ta de frem igjen med jevne mellomrom

Den musikken jeg blir helt lei av er ganske dårlig og det er blitt mindre og mindre av det :p

Lenke til kommentar

Jeg finner også ny musikk, og legger mye musikk bak meg igjen. En del av det tas frem igjen, men ikke alt. Har dog en del grunnleggende musikk jeg alltid faller tilbake på, og det er alltid perioder med:

Alice Cooper

Pink Floyd

Tangerine Dream

Mike Oldfield

og Rush

For tiden er det Rush det går i, i tillegg til nyoppdaget musikk...

Lenke til kommentar

Jeg bruker opp musikken. Ganske kjipt egentlig. Jeg hører jævlig mye på Massive Attack noen måneder, går lei. Og om et år tenker jeg tilbake på det tidspunktet og tenker "Æsj, Massive Attack minner meg om gamle dager". Kanskje opplever jeg mye i denne alderen. ;)

Lenke til kommentar

Jeg pleide å være hardcore "Musikk-oppbruker" før. Spilte en plate om og om igjen hele dagen. En gang hørte jeg faktisk på én sang en hel dag. Minst 200 ganger. DET er hardcore musikkoppbrukeri. Men nå som jeg har begynt å høre på radio (nei, ikke crap ala p4, Winamp har mye bra ;) )

Tilgi meg for de ørten skrivefeilene. Er så forbaska trøtt sjøh. :p

Lenke til kommentar
Hvis det er noe som instant fenger og som jeg hører veldig mye på, så går jeg ofte lei. Men det er som oftest dårlig musikk uten noe særlig dybde. Faller alltid tilbake til mine favorittband uansett og de holder seg uansett hvor mye jeg hører på de.

:yes:

Samma her :p

Lenke til kommentar

Eg kjem meg med tida. I det siste har eg brukt opp System Of A Down's Toxicity, Chop Suey og Aerials. Men det viste seg å snu seg til noko positivt ved at eg høyrte meir på Tool, som eg verkeleg fekk sansen for. Er òg blitt flinkare til å velge random i iTunes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...