Zeph Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har du problemer med å "bruke opp" musikken? Med det meiner eg at du finner eit nytt band som du liker, høyrer på musikken eit par veker og går lei. Eg har det problemet Finner ny musikk og høyrer berre på det ei stund, så blir eg lei og finner noko nytt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg finner alltid musikk, og det er en periode jeg ofte hører ekstra mye på et band for så ikke høre så mye på det igjen.. Men jeg kan som regel ta de frem igjen med jevne mellomrom Den musikken jeg blir helt lei av er ganske dårlig og det er blitt mindre og mindre av det Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg finner også ny musikk, og legger mye musikk bak meg igjen. En del av det tas frem igjen, men ikke alt. Har dog en del grunnleggende musikk jeg alltid faller tilbake på, og det er alltid perioder med: Alice Cooper Pink Floyd Tangerine Dream Mike Oldfield og Rush For tiden er det Rush det går i, i tillegg til nyoppdaget musikk... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg hører på mye av en artist en stund, går videre å finner nye ting.. Men hører fortsatt på det jeg har hørt før.. Går som oftest ikke lei. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg pleier ikke å bruke opp musikken. Jeg kan godt finne noe nytt som jeg hører en del på, men jeg kan også finne fram noe av det jeg allerede har, og høre mye på det. Jeg går litt i perioder, og når jeg f.eks. har hørt litt mye på Power Metal, går jeg ofte over til Thrash. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg prøver alltid ut ny musikk. Med det er de kun de skikkelig gode bandene som virkelig får kjørt seg. Dere kan jo ta en titt i audioscrobbleren min, så skjønner dere hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det ble mindre av det da jeg sluttet og høre på trance/pop/rap og heller hørte på kvalitetsmusikk sånn om metal Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg bruker opp musikken. Ganske kjipt egentlig. Jeg hører jævlig mye på Massive Attack noen måneder, går lei. Og om et år tenker jeg tilbake på det tidspunktet og tenker "Æsj, Massive Attack minner meg om gamle dager". Kanskje opplever jeg mye i denne alderen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hender at eg blir lei alt og ikkej finner ein einaste CD i hylla eg kunne tenke meg å høyre. Pleier å bruke slike situasjonar til å teste ut nye ting. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg kan gå skikkelig lei noen ganger men som oftest bare lar jeg være å høre på den musikken en stund og går tilbake senere og liker det fortsatt da. Går sjeldent skikkelig lei sanger (bruke opp). Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hører på sangene alt for ofte blir lei etterhvert Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Eg er ganske så flink å bruka opp musikken min.. Høyrer kanskje på nokon utvalgte sangar eller eit band i ei veka så er eg lei.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Prøver å variere, men det er jo det beste som blir spilt mest. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg pleide å være hardcore "Musikk-oppbruker" før. Spilte en plate om og om igjen hele dagen. En gang hørte jeg faktisk på én sang en hel dag. Minst 200 ganger. DET er hardcore musikkoppbrukeri. Men nå som jeg har begynt å høre på radio (nei, ikke crap ala p4, Winamp har mye bra ) Tilgi meg for de ørten skrivefeilene. Er så forbaska trøtt sjøh. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvis det er noe som instant fenger og som jeg hører veldig mye på, så går jeg ofte lei. Men det er som oftest dårlig musikk uten noe særlig dybde. Faller alltid tilbake til mine favorittband uansett og de holder seg uansett hvor mye jeg hører på de. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hvis det er noe som instant fenger og som jeg hører veldig mye på, så går jeg ofte lei. Men det er som oftest dårlig musikk uten noe særlig dybde. Faller alltid tilbake til mine favorittband uansett og de holder seg uansett hvor mye jeg hører på de. Samma her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Eg kjem meg med tida. I det siste har eg brukt opp System Of A Down's Toxicity, Chop Suey og Aerials. Men det viste seg å snu seg til noko positivt ved at eg høyrte meir på Tool, som eg verkeleg fekk sansen for. Er òg blitt flinkare til å velge random i iTunes. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Ja, i alle fall en god del av musikken «bruker jeg opp». Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg varierer såpass at det er veldig sjelden jeg bruker opp musikken. Faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå