Mbl Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Trenger hjelp med installasjonen her: Hovedkort: abit av8/3rd eye.[s939] jeg skjønner ikk ehvordan en fester den platen under kjøleren, er skruene for små? vell, ejkg vet ikke, kunne tenkt meg bilder av åssen man innstallerer denne kjøleren steg for steg på s939 basert HK. takk. magnus. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Skal ikke være så vanskelig å få til mener jeg, om du ikke finner ut av det så skal jeg sjekke når jeg kommer hjem, sitter med samme kjøler selv, uåpnet Ut i fra bildene så er det bare å feste klipse i den ene enden av socket-en, for så å feste den likt som alle andre boxed kjølere. Lenke til kommentar
Mbl Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 problemet er at skruene ikk enår ned i skruehullene på hovedkortet, var det du mente og? håper du , eller dere der ute har en løsning på dette Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Du skal ikke bytte plate...Det er bare å sette på kjøleren..har hatt den samme kjøleren.. Lenke til kommentar
Runar_1 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Som noen andre har sagt så trenger du ikke bytte noe som helst på HK'et ditt for å feste denne kjøleren... Det er bare å sette den rett på... Jeg har hatt denne kjøleren i snart 1 uke og den er meget stillegående. Men jeg lurte på om noen av dere med samme kjøler har fått til å justere hastigheten på vifta? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tror ikke det går ann å stille på den..Den går vell på rundt 2500rpm...Holder det.. Lenke til kommentar
Runar_1 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jo da det er ikke det... Ifølge mitt 3'dje øye så ligger vifta rundt 2100rpm... Bare så på produktanmeldelsene på komplett.no, http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306853&cks=PRL , at noen hadde fått til å justere hastigheten. Lenke til kommentar
Mbl Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) hmmm... må jeg ikke skru fast cpu kjøleren til hovedkortet da? lol problemet er at skruene ikke er store nok :\ er det bare å kjøpe nye da.. de burde jo passe.. Endret 14. juni 2005 av Magnus121 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå