tusul Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 er det noe som vet hvor DjBA2 bor????? noen som vet hvor mye en hitman koster??? noen som har lyst til å lage en fan klubb mot DjBA2? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 btw: det heter hat-klubb og jeg er med! gutten skulle hatt så mye juling! skulle sendt han til en sånn en russisk koloni som det heter! :smile: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 00:56, tusul skrev:er det noe som vet hvor DjBA2 bor????? beklager nei ...(skuffa på meg selv nå) Quote: noen som vet hvor mye en hitman koster??? det variere mellom 20,000 og 1,000,000... jeg gjør det gratis Quote: noen som har lyst til å lage en fan klubb mot DjBA2? ja ... Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Flere tråder om fyren, så er det flere av brukerne som forsvinner. Dere gir ham mer publisitet ved å poste slike tråder. Ikke særlig smart. Det er på grensen til spam, så jeg advarer herved om at de som poster tråder som denne i framtiden vil bli stengt ute i 14 dager uten advarsel. Det er irriterende nok med spammere og andre søppel - spredere om vi ikke skal ha 3 - 4 follow - ups til hver av dem. Det gjør faktisk mer skade enn selve spammingen. Sorry for at jeg tar på meg stålhanskene nå, men noe må gjøres. Det beste virkemidlet mot spammere er å tie dem ihjel. La moderatorene rydde opp - vi sletter poster fra spammeren som ikke er seriøse, og banner vedkommende. Er ikke dette det beste? Jeg stenger ikke denne tråden, men advarer om at ytterligere diskusjon om spammere / utestengte brukere VIL medføre konsekvenser. Ha en fin dag! Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå