Biffen89 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg så dette bilde på internett, og den tuba som er festet til CPU'en er kjempe tøff. Noen som vett hvor jeg kan få tak i en slik? Link: http://klub.chip.pl/bunias/ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Tror ikke du får kjøpt det i Norge, men du kan sikkert lage det selv (mulig du får tak i en plexi-sylinder med rett diameter, bare å kutte den til da ) Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Eller man kan varme opp plexien og bøye den. Må bare finne en løsning til skøyten... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har en løsning til skjøten: Lag to like deler, så ser det ikke så stygt ut, ser mer ut som om det skal være sånn. Eller kanskje fire like deler? List blir bare stygt Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Gå til en glassmester og spør om de har et akryl-rør med den diameteren du skal ha. Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Takker for mange gode ideer her, men jeg får ta meg en tur til nærmeste glassmester Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Si ifra om du fikk tak i, hvilken kvalitet det er på den (hvis du fikk) og ca. pris det kommer på (og hvor lang/høy/diameter den var på) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Spør etter et rør med 80mm i diameter. eller andre størelser hvis det er det du har Det der var en ganske pen og god kjølingsmetode det Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Aiai, sånn fikk jeg også lyst på! Hvordan har han fått festa saken mellom viftene? Edit; så det nå. Ser designet ut til akkurat det formålet. Endret 10. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Aiai, sånn fikk jeg også lyst på! Hvordan har han fått festa saken mellom viftene? Edit; så det nå. Ser designet ut til akkurat det formålet. Det går jo ann å smelte/lime på en plate av plexi med forborrede hull også, blir sikkert like fint det (hvertfall nesten) Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Si ifra om du fikk tak i, hvilken kvalitet det er på den (hvis du fikk) og ca. pris det kommer på (og hvor lang/høy/diameter den var på) Skal si ifra viss jeg får tak i. Jeg tar meg sannsynligvis en tur ut til nærmeste glassmester på mandag og bestiller Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Aiai, sånn fikk jeg også lyst på! Hvordan har han fått festa saken mellom viftene? Edit; så det nå. Ser designet ut til akkurat det formålet. Det går jo ann å smelte/lime på en plate av plexi med forborrede hull også, blir sikkert like fint det (hvertfall nesten) Aha. Da tror jeg dette skal bli en realitet en dag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor ikke bare gå til rørleggeren å skaffe seg et rør, bare ikke gjennomsiktig? Eller, er man perfeksjonist så er man det.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 trodde du dskulle ha en TUBA i pcen nå jeg.. Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Duct heter det du snakker om, sørger for friskluft til cpu'n. Du kan også bruke samme rør som de bruker i basshøytalere, selv om de er i svart plast. Fanduct på Microplex Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Slik en har jeg faktisk...helt ubrukelig Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor ikke bare gå til rørleggeren å skaffe seg et rør, bare ikke gjennomsiktig? Eller, er man perfeksjonist så er man det.. Har et 80mm rør liggenes (ikke gjennomsiktig) mangler bare å kutte det til. Men jeg er en smule perfeksjonist og ville hatt et gjennomsiktig Leste at CPU tempen hans sank med nærmere 20 grader etter han satte på et slik rør, men jeg synes kansje at det hørtes litt mye ut. Eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 http://www.biltema.no/products/product.asp...4&iItemId=78643 Ganske billig løsninger spør du meg.. ;P Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det er vel litt vel mye, men om han f.eks. bytta ut vifte tror jeg det kan være årsaken! 10 grader kan vel funke.. Varierer vel litt! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ser jo litt stiligt ut både med gjennomsiktigt og med sort. For meg, som ikke har vindu, gjør det ikke noe. 20*C hørtes litt mye ut ja, kanskje 10*C med ny vifte og det systemet er mer realistisk som Glisevask sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå