Magnus Holm Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei! Jeg har egen server og lurer på om det går ann å gjøre sånn at htaccess kun gjelder når adr mi er: www.mittdomene.no. Mens når adr er: localhost gjelder det ikke. Går dette ann? Hvis ikke, andre løsninger? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 menner og ha sett et patch for UNIX kodene som gjør at du kan skrive: <if localhost></if>, <if 123.321.12.321></if> osv.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Hmm... Jeg kjører ikke UNIX, da... Og hvor skulle dette skrives inn hvis jeg hadde kjørt UNIX? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) For apache måtte det heller vært noe ala <Host *></Host>. Skal se om jeg finner noe til deg. edit: finner lite, og orker ikke lete mer. Du kan sette windows til å route all localhost-trafikk på f.eks. port 1000 og lage en VirtualHost for den porten. Da kan du sette egne innstillinger bare for localhost, tror jeg. Endret 12. juni 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Doh! Det skjønte jeg ikke mye av... Men jeg bruker bare htaccess, jeg. Uten noe mer. Er jo ikke værre enn å lagre passordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå