Kurt P Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei sann.. Jeg har fått mitt linksys 802.11 g kort jeg har denne 3com routeren : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302154&cks=PRL Etter å ha puttet inn kortet i PCI porten på pcn og installert driver som fulgte med på en cd, så står det at : "cannot assosiate with the access point" Likevel står det et signal styrken er på 100 %, skjønner ikke no jeg. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Det lyser grønt på WLAN (på routeren) Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Hadde vært flott med noen innspill, vil gjerne ha i gang denna saken fortest mulig. Jeg vet det er noen som kan noe her Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Likevel står det et signal styrken er på 100 %, skjønner ikke no jeg. Kanskje du har kryptert eller satt MAC-filtrering på routeren? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 ser ikke slik ut.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Oki, har ordna det nå.. steng denne Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Oki, har ordna det nå.. steng denne Skriv hva problemet var, da er det til nytte for andre. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Oki, har ordna det nå.. steng denne Skriv hva problemet var, da er det til nytte for andre. det var egentlig ikke no problem, men det programmet som følger med installasjonen av driveren. Jeg måtte koble til routeren, og det skjønte jeg ikke helt med engang. Fant ut av det etter litt styring. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå