Becks69 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Hei Er på jakt etter en bærbar pc til ca 12000, helst under! Har ikke så mange krav, den må ikke være ultraportabel, ikke noe kjempe-godt skjermkort, eller super-ytelse. kan tenke meg noe sånt? - Intel M 1,7 - 1,8 Ghz - 512mb ram - 60gb hdd - dvd-brenner? (ikke et must-have) men greitt å ha - trådløst nettverkskort - ok oppløsning på skjermen - kvalitet! skal virke solid (men ikke sånn 6kgs pc Fint om noen som faktisk har en lignende pc kan gi meg skikkelige tilbakemeldinger på kvalitet/brukervennlighet. Pc'en er ikke til meg, men til en kompis - han skal bruke den til surfing, word osv.. men jeg tror han kommer til å "utvikle" seg til å begynne å se filmer, nedlasting osv... men spilling er tvilsomt. Glad for all hjelp! Endret 10. juni 2005 av Becks69 Lenke til kommentar
skrueguru Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 acer travelmate! Mange modeller å velge i. Har selv acer travelmate 4501lmi, kjempemaskin! Denne har 1,5 GHz, 15" skjerm, 40gb HD, DVD brenner/leser og 512mb minne. Jeg har oppgradert maskinen med 1gb ekstra minne. Jeg har hatt maskinen i ca 6 mnd nå lykke til Lenke til kommentar
GA Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har ikke tid til å komme med en spesifik anbefalling akkurat nå(er på jobb, og burde ikke sitte her på forumet ). Men skal han ha noe solid ville jeg tittet på IBM sine maskiner! De er definitivt de mest solide, og har mange lure løsninger! Jeg jobber til daglig med IBM, HP og ACER, så jeg har prøvd de fleste, og ender alltid opp med en IBm selv. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Hva med disse netshop, komplett osv.. "selvbygge" pc'ene.. der kan en jo mer eller mindre velge alt selv? Har sett komplett sin hos en kompis, virket ikke så verst... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Elitegroup (ECS) sin 556, som bla. selges av Multicom og it24, er en slik selvbygge-pc, som mange ser ut til å ha problemer med og som er svært lite solid bygd. Compal CL56 virker som en solid "selvbygge"-pc, som fåes hos bla. digitalimpuls.no og Whitebox. Ellers er Tundra 1557K (PS data) den som gir desidert mest for pengene, men er usikker på hvor solid den er. Endret 11. juni 2005 av ventle Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva med disse netshop, komplett osv.. "selvbygge" pc'ene.. der kan en jo mer eller mindre velge alt selv? Har sett komplett sin hos en kompis, virket ikke så verst... de er gode til prisen, men Feks Netshop sin 1557 blir varm og har dårlig skjerm. 1558 er dårlig i seg selv mens 1559 er dyr.... vet ikke helt åssen Komplett sine løsninger er, men tror de ikkje har allverdens ytelse.. Lenke til kommentar
Eike_Oak Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hva med disse netshop, komplett osv.. "selvbygge" pc'ene.. der kan en jo mer eller mindre velge alt selv? Har sett komplett sin hos en kompis, virket ikke så verst... de er gode til prisen, men Feks Netshop sin 1557 blir varm og har dårlig skjerm. 1558 er dårlig i seg selv mens 1559 er dyr.... vet ikke helt åssen Komplett sine løsninger er, men tror de ikkje har allverdens ytelse.. Skjermen på 1557 er ikke så dårlig at man burde utelate hele maskinen pga. av det og den blir ikke serlig varm heller, sitter med den i fanget uten prob. 1559 er ikke dyr, selve barebonen er bare litt dyrere en barebone til 1557. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Bestilte ASUS m6n, på tilbud. fikk den for 12000, nedsatt fra 13000. med bærevæske og ekstern mus. er den ok? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Bestilte ASUS m6n, på tilbud. fikk den for 12000, nedsatt fra 13000.med bærevæske og ekstern mus. er den ok? Er selv på jakt etter pc i den prisklassen, så en link til hvor du har kjøpt den hadde vært greit Se signaturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå