Anette_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ikke før å ødelegge eller være bitch, men personlig fikk jeg et veldig dårlig inntrykk av mange av guttene i denna tråden. Alt de er opptatt av er tynne damer med store pupper og å få de med seg i soveposen. Og det er vel ikke akkurat sånn gutt de fleste jenter vil ha, men jeg skjønner hva vg skal frem til. Personlig liker jeg snille gutter og ikke drittsekker, vil vel egentlig karakterisere de jeg hr vært sammen med som nerder. Og føler at jeg alltid har blitt topp behandla. Men hadde typen masa om hvor mye han digga Britney eller andre silikonbabes hadde det vært over og ut. Det er turn-off gutta! Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Anette_: Eg tenkte på akkuratt det samma mår eg leste gjennom posten.. Mangen guttar klager over at Jentene berre vil ha dei såkalte "tøffe" gutta, men for meg virker det som om guttane berre vil ha babes.. Sjølv har eg ikkje sansen for "tøffe" guttar som trur dei er bedre enn alle andre. Vil heller ha ein snill nerd Edit: Skrivefeil Endret 10. juni 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg liker at jenter er smarte og morsomme. Har ikke noe imot at de er litt pene også, men det er ikke et must. Dessuten er jeg ikke ute etter å rulle i høyet, men ha noen å kose med, se på film med, snakke med, gjøre alt jeg liker med.. Men jeg er jo bare 14.. Ingen som er seriøse da, bortsett fra meg... edit: og jeg kan man gjerne kalle en snill nerd. aldri banka noen, digger skolen... Endret 10. juni 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Ikke før å ødelegge eller være bitch, men personlig fikk jeg et veldig dårlig inntrykk av mange av guttene i denna tråden. Alt de er opptatt av er tynne damer med store pupper og å få de med seg i soveposen. Og det er vel ikke akkurat sånn gutt de fleste jenter vil ha, men jeg skjønner hva vg skal frem til. Personlig liker jeg snille gutter og ikke drittsekker, vil vel egentlig karakterisere de jeg hr vært sammen med som nerder. Og føler at jeg alltid har blitt topp behandla. Men hadde typen masa om hvor mye han digga Britney eller andre silikonbabes hadde det vært over og ut. Det er turn-off gutta! Litt uenig med deg. Tror ikke det er så absolutt at alle gutter vil ha syltynne bimboer med store pupper. Dessuten er det jo en klar humoristisk undertone i denne tråden også... Har svært få problemer med at noen jeg er sammen med synes Britney eller en annen "silikonbabe" er digg,. Liten sjans for at han kommer til å forlate deg av den grunn hadde han derimot sagt noe liknende om bestevenninnen, nabojenten etc så hadde helvete vært løs.. Britney er en airbrushet fantasi, og tror ingen har vondt av det... Er jo ikke som om guttene har monopol på sånne. Reagerer litt på kategoriene "tøff slemming" vs "snill nerd" er jo ingen opplagt sammenheng mellom disse kategoriene. Drittsekkene fins overalt. Fyren kan godt være snill... men skal også kunne være ond.. (når det gjelder humor).. Ellers funker det ikke... Endret 10. juni 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 1: Litt uenig med deg. Tror ikke det er så absolutt at alle gutter vil ha syltynne bimboer med store pupper. Dessuten er det jo en klar humoristisk undertone i denne tråden også... 2: Har svært få problemer med at noen jeg er sammen med synes Britney eller en annen "silikonbabe" er digg,. Liten sjans for at han kommer til å forlate deg av den grunn Deler innlegget i to for å svare bedre på det. 1: Var ikke meninga å si at alle gutter var sånn, det jeg ville frem til var at de fleste av guttene som svarte i denne tråden bare ville ha det og brydde seg ikke om noe annet.. 2: Det er bra for deg hvis du ikke ahr problemer med det, men det har jeg. Heldigvis er ikke typen min av de som sikler på fake silikonbabes så da går det bra. Alt annet hadde brutt ned selvtilliten min, men det er bare meg da. Alle er forskjellige og det er jo bra! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ikke før å ødelegge eller være bitch, men personlig fikk jeg et veldig dårlig inntrykk av mange av guttene i denna tråden. Alt de er opptatt av er tynne damer med store pupper og å få de med seg i soveposen. Blæ, du har et feil bilde av verden... Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Agurktiden kom tidlig i år, men da er den altså igang. For artikler som dette har jeg sett i mange, mange år, spesielt når det ikke er noe annet (dvs. saftige dødsulykker) å skrive om. Forrige runde fokuserte mer på hvor praktisk det er for babes å ha en fyr som ikke får panikk ved å skifte sikringer... I tillegg var det så trygt for forholdet siden nerder er så stygge at hun ikke trenger å frykte utroskap. Sånn sett var årets vinkling ikke så ille. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (...)Sjølv har eg ikkje sansen for "tøffe" guttar som trur dei er bedre enn alle andre.(...) Den typen gutt kalles "populære". Har en sånn liten dritt i klassen. Kort, "pen", dårlig på skolen, har den mest populære jenta som kjæreste, alle jentene synes han er "så søt", hatet av lærerne, god i fotball, dum som et brød, bryr seg om mote og venner med alle eldre elev i byen. Så jeg skjønner hva du ikke liker med sånne gutter lil. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Ikke før å ødelegge eller være bitch, men personlig fikk jeg et veldig dårlig inntrykk av mange av guttene i denna tråden. Alt de er opptatt av er tynne damer med store pupper og å få de med seg i soveposen. Hva skal vi si om dette.. DU har på en måte rett og feil. Den generelle oppfatning i dagens samfunn og alderen fra rundt 18-23år preges mye av dobbelt moral. Utvendig ønsker vi en partner som er den fineste på jord, lekker kropp osv. Dette er grunnet press fra venner og media selvsagt. Og sier man at du ser på det indre blir man ikke tatt seriøst i de fleste tilfeller av de nærmeste. Anyways.. dette er slik vi tolker folk fleste i hverdagen. Dermed har du den oppfatning Anette Anyways, hvis vi går litt mer i dybden til folk. Så er de fleste interessert i en person som de har felles interesser og holdninger med litt variasjon. Men dette fremkommer ikke av de holdningene vi går offentlig ut med grunnet press og media som nevnt ovenfor. Og jeg tror at disse såkalte *drittsekkene* som vi snakker om i virkeligheten er de som har vært populære og fått alt servert på et gullfat. Gjelder riktignok begge kjønn. Dermed behandles en eventuell partner for denne gruppen (drittsekker) meget dårlig forhold til en person som har strevet hardt og lenge for å få til et forhold. Det tror jeg er nok den største forskjellen. Siden denne personen som har strevet hardt for dette forholdet, ser verdien av et godt forhold og vil gjøre det beste for partneren sin. Dette er ikke tatt fra himmelen, men fra egne erfaringer og venner. Jeg synes også at kvinner/jenter skal kanskje prøve å være mer frampå og ikke bare spille på at de er hunkjønn i dette markedet. De går glipp av mye, når mange av disse spiller hard to get. jaja.. Jeg liker hvertfall den mer jordnære kvinnen og som ser den virkelige gleden av å være i et skikkelig forhold der begger jobber hardt for at det skal fungere. Endret 11. juni 2005 av DevianX Lenke til kommentar
chris Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Dermed behandles en eventuell partner for denne gruppen (drittsekker) meget dårlig forhold til en person som har strevet hardt og lenge for å få til et forhold. Det tror jeg er nok den største forskjellen. Siden denne personen som har strevet hardt for dette forholdet, ser verdien av et godt forhold og vil gjøre det beste for partneren sin. DevianX har fått med seg et vedlig viktig poeng her. Det er akkurat slik jeg ser det også Endret 12. juni 2005 av chris Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Håper bare de kommer innpå rommet og tar kontakt Hehe ja det var det da. Stort problem det der. Kanskje en ide å sette opp skilt fra sentrum og hjem? Skrive "VG Nett skriver at nerder + fine damer = perfekt match. Følg pilene og møt et nerd" eller noe lignende. Nei, seriøst, alltid morsomt å lese slike diskusjoner. Kommer som regel alltid en eller annen jente og sier at gutter er for opptatt av pupper++. Sant nok, men sannheten er at de fleste gutter kommer til å ende opp med noe gjennomsnittlig og være storfornøyd med det. Dessuten, synes vi ikke alle at de vi er forelsket i ser knallbra ut? Er faktisk slik at de rundt kanskje ikke synes den personen er fult så topp... Noe å tenke på for en del tror jeg. PS: Må vel sier at det er ganske ironisk at det kommer fra en person med en modell i avataren. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 WOW! På side 1 er det bare morsomheter, på side 2 er det en benhard diskusjon. Liker ikke "babes," alt for selvopptatte. En jente som kjemien passer med og det går ann og snakke med er digg. Men nå har jeg ikke akkuratt lagt opp til at jeg er intrisert i noen så når jeg møter slike jenter blir vi bare venner Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Blir bare venn uansett hva jeg prøver på, jeg.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Blir bare venn uansett hva jeg prøver på, jeg.. Har nok litt sammenhengen med at du er for ung. Innen sånn cirka 10 år så har det nok skjedd mer enn du tror. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (...)Sjølv har eg ikkje sansen for "tøffe" guttar som trur dei er bedre enn alle andre.(...) Den typen gutt kalles "populære". Har en sånn liten dritt i klassen. Kort, "pen", dårlig på skolen, har den mest populære jenta som kjæreste, alle jentene synes han er "så søt", hatet av lærerne, god i fotball, dum som et brød, bryr seg om mote og venner med alle eldre elev i byen. kult når man setter folk i bås... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 kult når man setter folk i bås... Good thing right? Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det der VG skriver er overdrevent mener jeg. Jeg tenker oftest på personlighet, så bra den jenten er, ikke utseende. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ikke før å ødelegge eller være bitch, men personlig fikk jeg et veldig dårlig inntrykk av mange av guttene i denna tråden. Alt de er opptatt av er tynne damer med store pupper og å få de med seg i soveposen. Og det er vel ikke akkurat sånn gutt de fleste jenter vil ha, men jeg skjønner hva vg skal frem til. Personlig liker jeg snille gutter og ikke drittsekker, vil vel egentlig karakterisere de jeg hr vært sammen med som nerder. Og føler at jeg alltid har blitt topp behandla. Men hadde typen masa om hvor mye han digga Britney eller andre silikonbabes hadde det vært over og ut. Det er turn-off gutta! Hvis det med soveposen var tilegnet meg. Var ikke det ment som noe "musehus". Det var ment som et koselig sted, der jeg og min kjære kunne tilbringt tid om natten sammen Endret 12. juni 2005 av johanol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Får håpe natten blir kort Johanol, for 2 stykker i sovepose er et varmehelvete men veldig koselig da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 hehe, soveposer minner meg om leirskole... *Sukk* det var tider det Da var det ikke så forbanna komplisert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå