galskapen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 I følge VG er nerder + fine damer = perfekt match Hva tror/mener dere? Noen erfaringer? btw: Ikke skyt meg om dette har blitt tatt opp før.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Tja... Kanskje de mener at nerder er mer takknemlig kjærestemateriale? Hmmm... ikke vet jeg... Nerder gjennomskuer jenter går mer etter intelligens enn utseende. Good one :!: Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Trenden som går ut på at jenter liker drittsekker er altså i ferd med å snu? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Trenden som går ut på at jenter liker drittsekker er altså i ferd med å snu? Neh, it's just a dream. Jenter vil forsatt bli sammen med ekskjærestene sine som er dritsekker. Bare pyntedamene på store messer som er interessert i 'nerder'. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Vi får bare håpe på det beste, da.. Hadde ikke hatt noe imot å ha ei fin dame for å si det sånn. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) PS: Ikke for å mele min egen kake altså, men er du dame, smart og fin, er dette e-postadressen min. Kremt. Haha, fyren har sans for humor. :!: Endret 10. juni 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ojoj. Da er det håp for oss likevel da. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vel... Jeg tror ikke jentenes synspunkter har forandret seg så mye. Jeg tror heller det har gått opp for pressen at de horete jentene ikke er fine, og at det er de mer intelligente jentene som er fine. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Håper bare de kommer innpå rommet og tar kontakt Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Spedbarn og Arnold Swatchneger er vistnok like perfekte sammen. Blonde jenter og Nerder. Noen som tok den? Dum og dummere , humoren er kanskje ikke helt på top men Ontopic, Rune har også vært på Playboy Mansion, så han er ikke noe vanelig nerd. Ikke la resten av folke få forhåpninger bare fordi kongen lever bra PS. Har faktisk hatt arbeids uke hos Rune, han eier!!111 Endret 10. juni 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 I følge VG er nerder + fine damer = perfekt match Alltid visst det... Ikke rart jeg har den dama jeg har... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg er levende bevis EDIT: måtte klø meg litt i hodet nå...at jeg omtaler meg selv som nerd Endret 10. juni 2005 av haddis Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 En nerd er en glimrende forsørger og en fyr som setter deg først. Han vil vise seg å være en flott far og en veldig god ektemann Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Njaaa....Skulle ønske noen skikkelige babes skjønte det der . Hatt de med på lan i soveposen min... Noen som er intresert? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 jeg heter forresten William og bor i Oslo.. Er fortsatt singel så det er førstemann til mølla, jenter! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 jeg heter forresten William og bor i Oslo.. Er fortsatt singel så det er førstemann til mølla, jenter! phø! Din jævla ikke-nerd.. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har ikke nerde-utseende så for meg går det allerede bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vel... Jeg tror ikke jentenes synspunkter har forandret seg så mye. Jeg tror heller det har gått opp for pressen at de horete jentene ikke er fine, og at det er de mer intelligente jentene som er fine. Jepp! Det forklarer hvorfor alle skriver om hva Aylar Lie, Britney Spears, Elita fra BB og Lene Alexadra Øien bedriver til enhver tid. De er jo kjent som noen smartinger.. Hva ville vel samfunnsdebatten vært uten utsagn som; "Jeg er for dødsstraff. Den som har begått en forferdelig forbrytelse, må få en passende straff. Så han lærer til neste gang." (Britney Spears) Gleder meg til overskriften; De kvinnelige masterstudentene i fysikk fra UiB viser årets bademoter.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) I følge VG er nerder + fine damer = perfekt match Alltid visst det... Ikke rart jeg har den dama jeg har... Eller den dama jeg har. Njaaa....Skulle ønske noen skikkelige babes skjønte det der tongue.gif . Hatt de med på lan i soveposen min... Noen som er intresert? *kremt* Local area somethin'n somethin' *kremt* Endret 10. juni 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå