Gå til innhold

Shaman - En smule overpowered?


Anbefalte innlegg

synes fortsatt shamans har for mye instant cast interupt spell - så så si umulig å være caster mot en shaman ( 1 vs 1 )

 

<< priest

nei det vil jeg ikke si...eller vet ikke hvorden det er med prest, men som mage så pleier jeg somoftest å klare meg...men det er kansje vanskligere å kite med prest ?

spørs veldig om du er holt / disp eller shadow build.

 

klarte å drepe dem slik 50-50 i shadow men så å si umulig i holy

stykt når de interupter heals hee tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shamans har altfor mye positivt ved seg. Selv om jeg VET at de ikke kan Være bra

Nukers/melee/Healers på engang så har de valget til å specce seg til å Blir VELDIG god i en gren, mens paladins sine talent tree er en latterlig affære.

 

Som paladin I BG og Mass PvP generelt så er alt jeg gjør å heale...spennende å lvle en paladin til 60 for å så bli omgjort til en healbot i pvp da man Skulle Være Den staute melee characteren som kastet seg inn der kampene herjet som værst og lagde vei i vellinga med hammeren sin. Eneste jeg gjør ellers hvis jeg ikke fungerer som en bedreten healbot er å charge horde , shielde , kaste concecration (mest bedretne AoE noensinne for 280dmg) og så dø. Rinse Repeat til du ikke gidder mer.

 

Shocks burde få casting time, utenom earth shock - den burde man fjerne dmg og gi den lavere mana kost som kompensasjon. Er så irriterende å bli interupta OG bli truffet for 500dmg. Min Paladin kan interupte Healing 1 gang i minuttet så ikke prøv å si at det blir så fælt. Tilogmed min Seal of Justice er verdiløs nå fordi diminishing retuns gjelder for den og.

 

Frost Shock's CD burde vare dobbelt så lenge som effekten.

 

 

Shamans er og blir hvorfor Horde vinner så mye i BG's. Paladins er bare en "joke" i forhold. ingen paladins kommer til å skifte en kamp med sine bedretne healing spells som Shamans OGSÅ gjør bedre.

 

Ærlig talt..Shamans er ikke Kanskje overpowered - De ER overpowered.

 

Btw, leste en post på US foruma om hva Dev'sa spilte...det var visst en god del av de som spilte tauren shamans - go figure :whistle:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Så fordi shaman kan ta paladin så er de overpowered? Keylar, hva med å innse at du er en dårlig taper? Blir så oppgitt...alle har sine fordeler og ulemper. Deal with it!

Det er vel heller skjeldent at noen som helst orker å drepe en paladin, tar jo hele kvelden... :roll:

Lenke til kommentar

Jeg finner comboen "Slow Totem - Frostshock - Ghostwolf" i CTF en smule urettferdig.

 

En Shaman kan rappe flagget, kaste totem og traske ut. Er det en som følger etter: Frostshock. Når han er ute av bygningen, så GW tilbake til basen. Kommer det en med mount for å ta deg: Frostshock. På vei inn mot egen base igjen: Slow Totem.

 

Fair enough, Shamans er kanskje ikke overpowered, de har bare så forbanna mange fordeler til tider.

Lenke til kommentar
Så fordi shaman kan ta paladin så er de overpowered? Keylar, hva med å innse at du er en dårlig taper? Blir så oppgitt...alle har sine fordeler og ulemper. Deal with it!

I 1vs1 griser jeg shamans så..hvorfor skal jeg være en dårlig taper.

Det er i Mass PvP jeg snakker om. Det er Der Man ser hvor Dårlig en paladin er i Forhold til en shaman.

 

Men men, skal stikke og se hvordan CTF er nå :) .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Syntes egentlig ikke healing, shield og mail hører sammen i det hele tatt..

Ikke når dem kan fighte melee og kaste spells også. 400 instant damage er det ikke det dem har? 800 på critt? Så har dem jo også muligheter til å stikke fra en kamp..

 

Men jeg er selv rogue så jeg skal ikke klage over 1vs1 med litt flaks på treffinga mi så kan jeg stunlocke og drepe dem.

Lenke til kommentar
Så fordi shaman kan ta paladin så er de overpowered? Keylar, hva med å innse at du er en dårlig taper? Blir så oppgitt...alle har sine fordeler og ulemper. Deal with it!

I 1vs1 griser jeg shamans så..hvorfor skal jeg være en dårlig taper.

Det er i Mass PvP jeg snakker om. Det er Der Man ser hvor Dårlig en paladin er i Forhold til en shaman.

 

Men men, skal stikke og se hvordan CTF er nå :) .

Du griser (?) shamaner? Du mener de ikke orker slost så de bare stikker?

 

Må ærlig innrømme at jeg lar de fleste paladiner jeg møter gå, rett og slett fordi det tar så jævlig lang tid å drepe de. Det ER ikke gøy å bare stå og vente, vente og vente mens man får "immune" opp mot skjermen, mens en stakkars paladin forvilet forlenger livet enda et minutt.

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg lar de fleste paladiner jeg møter gå, rett og slett fordi det tar så jævlig lang tid å drepe de. Det ER ikke gøy å bare stå og vente, vente og vente mens man får "immune" opp mot skjermen, mens en stakkars paladin forvilet forlenger livet enda et minutt.

du nevnte akkurat det eneste som er positivt med en paladin, og likevel mener folk at de er overpowered.

 

Shamans har så ufattlig mange flere muligheter for å gjøre noe bra for teamet sitt i Warsong f.eks, alt vi pallies kan gjøre er å gjøre oss immun, heale 4 ganger, OOM, og dø :thumbup:

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg lar de fleste paladiner jeg møter gå, rett og slett fordi det tar så jævlig lang tid å drepe de. Det ER ikke gøy å bare stå og vente, vente og vente mens man får "immune" opp mot skjermen, mens en stakkars paladin forvilet forlenger livet enda et minutt.

du nevnte akkurat det eneste som er positivt med en paladin, og likevel mener folk at de er overpowered.

 

Shamans har så ufattlig mange flere muligheter for å gjøre noe bra for teamet sitt i Warsong f.eks, alt vi pallies kan gjøre er å gjøre oss immun, heale 4 ganger, OOM, og dø :thumbup:

Jeg har aldri sagt paladin er "overpowered", de er bare ufattelig irriterende :p

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg lar de fleste paladiner jeg møter gå, rett og slett fordi det tar så jævlig lang tid å drepe de. Det ER ikke gøy å bare stå og vente, vente og vente mens man får "immune" opp mot skjermen, mens en stakkars paladin forvilet forlenger livet enda et minutt.

du nevnte akkurat det eneste som er positivt med en paladin, og likevel mener folk at de er overpowered.

 

Shamans har så ufattlig mange flere muligheter for å gjøre noe bra for teamet sitt i Warsong f.eks, alt vi pallies kan gjøre er å gjøre oss immun, heale 4 ganger, OOM, og dø :thumbup:

Jeg har aldri sagt paladin er "overpowered", de er bare ufattelig irriterende :p

og freekills for huntere.

Lenke til kommentar
Det sies at shaman er overpowered, men jeg har ingen problemer med å drepe en lvl 60 shaman i 1on1 hvor begge starter med full health og full mana. Jeg er lvl 60 paladin. Alikevel skal det sies at hvis en shaman bestemmer seg for å flykte så er det vanskelig å stoppe personen med mindre man er forberedt på det.

Kan det ha noe med at stakkars shamanen sovna på tastaturet?

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg lar de fleste paladiner jeg møter gå, rett og slett fordi det tar så jævlig lang tid å drepe de. Det ER ikke gøy å bare stå og vente, vente og vente mens man får "immune" opp mot skjermen, mens en stakkars paladin forvilet forlenger livet enda et minutt.

du nevnte akkurat det eneste som er positivt med en paladin, og likevel mener folk at de er overpowered.

 

Shamans har så ufattlig mange flere muligheter for å gjøre noe bra for teamet sitt i Warsong f.eks, alt vi pallies kan gjøre er å gjøre oss immun, heale 4 ganger, OOM, og dø :thumbup:

Et spørsmål, kan paladin shielde seg mens de har flagget?

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg lar de fleste paladiner jeg møter gå, rett og slett fordi det tar så jævlig lang tid å drepe de. Det ER ikke gøy å bare stå og vente, vente og vente mens man får "immune" opp mot skjermen, mens en stakkars paladin forvilet forlenger livet enda et minutt.

du nevnte akkurat det eneste som er positivt med en paladin, og likevel mener folk at de er overpowered.

 

Shamans har så ufattlig mange flere muligheter for å gjøre noe bra for teamet sitt i Warsong f.eks, alt vi pallies kan gjøre er å gjøre oss immun, heale 4 ganger, OOM, og dø :thumbup:

Et spørsmål, kan paladin shielde seg mens de har flagget?

Nei, men shamans kan bruke wolf form mens de har flagget..underlig ikke sant :whistle:

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg lar de fleste paladiner jeg møter gå, rett og slett fordi det tar så jævlig lang tid å drepe de. Det ER ikke gøy å bare stå og vente, vente og vente mens man får "immune" opp mot skjermen, mens en stakkars paladin forvilet forlenger livet enda et minutt.

du nevnte akkurat det eneste som er positivt med en paladin, og likevel mener folk at de er overpowered.

 

Shamans har så ufattlig mange flere muligheter for å gjøre noe bra for teamet sitt i Warsong f.eks, alt vi pallies kan gjøre er å gjøre oss immun, heale 4 ganger, OOM, og dø :thumbup:

Et spørsmål, kan paladin shielde seg mens de har flagget?

Nei, men shamans kan bruke wolf form mens de har flagget..underlig ikke sant :whistle:

Kan druid bruke Travel Form da?

Lenke til kommentar
Det sies at shaman er overpowered, men jeg har ingen problemer med å drepe en lvl 60 shaman i 1on1 hvor begge starter med full health og full mana. Jeg er lvl 60 paladin. Alikevel skal det sies at hvis en shaman bestemmer seg for å flykte så er det vanskelig å stoppe personen med mindre man er forberedt på det.

Kan det ha noe med at stakkars shamanen sovna på tastaturet?

Kan godt hende. Måten å ta en shaman på er å tømme han for mana. Etter det er det bare å slå han rett ned :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...