twb Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Noen som vet om sekken til Dell XPS har magebelte? Kjekt å hå når man sykler. Ellers er vel Targus Sport Deluxe Notebook Backpac et godt alternativ til en 17" maskin. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Noen som vet om sekken til Dell XPS har magebelte? Kjekt å hå når man sykler. Ellers er vel Targus Sport Deluxe Notebook Backpac et godt alternativ til en 17" maskin. Synes Sport Deluxe er for liten, hadde den, men sendte tilbake. Men helt ok sekk! Ikke magebelte på XPS-sekken, men det ser bare lame ut, og er irriterende med snorer som henger. Endret 11. juni 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
bluecas Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Er det noen som har noen erfaringer med denne sekken ; http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...products_id=474 ? Det ligger en anmeldelse av denne på forumet - her Takk for det ! Sannsynligvis vil vel ikke en 15,4" passe i denne på grunn av høyden? Sekk: 33 x 29 cm PC: 36.3 x 26.57 cm PC-en er nok litt for høy ja.. Haha Dette burde jeg kanskej sjekket før jeg bestilte Men den er enda ikke sendt, så jeg håper pc.utstyr.no er litt samarbeidsvillige og sletter ordren. Jeg har for øvrig store problemer med å velge sekk, har du noen forslag? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg skal bruke sekken til en inspiron 6000, men tenkte at det er sikkert mange andre som skal gå til anskaffelse av en sekk også! Sett endel på Targus style & Comfort da jeg får plasst il bøker i tillegg til pc'en i den. Ser fram til dine erfaringer Nostradamus. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har den sekken fra Nbags som det har vært snakket om. Min laptop passer der, uten store problemer. Så tror ikke det skal være noe problem med din 15.4" heller. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg har den sekken fra Nbags som det har vært snakket om. Min laptop passer der, uten store problemer. Så tror ikke det skal være noe problem med din 15.4" heller. Hannes er widescreen, så den blir mye høyere når pc-en står på høykant i sekken... Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Er det bare meg eller er det mangel på sekker og vesker (ink. slim) til 12" widescreen? 14" 4:3 går jo i bredden men blir ikke så "tight" i dybden som jeg ønsker. Finnes jo litt til Apple 12" iBook/PowerBook, men de er vel begge vanlig 4:3 eller? Ser slik ut på hjemmesiden deres iallefall. WildEye: Den BrainBag sekken, er det på innsiden mindre lommer for div utstyr, slik som 2,5" disker, pcmcia ++ eller er det et eneste stort rom så alt av ekstra til pcen ligger i en haug i bunnen slik som på min Targus Deluxe Backpack? Endret 11. juni 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Jeg skal bruke sekken til en inspiron 6000, men tenkte at det er sikkert mange andre som skal gå til anskaffelse av en sekk også! Sett endel på Targus style & Comfort da jeg får plasst il bøker i tillegg til pc'en i den. Ser fram til dine erfaringer Nostradamus. Jeg knipset 20 bilder av sekken, "leather slip case" og maskinen nå. Ikke verdens beste kvalitet på bildene, og de er litt store. Håper du blir fornøyd. Bildene kan sès her Beklager lang "leveringstid" Endret 19. juni 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Har Dell XPS-sekk kan gjerne knipse noen bilder hvis du vil se. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Jeg er også på leting etter sekk. Den må: Passe til 15'' laptop Ha god plass til mange store skolebøker (altså: ikke en liten pinglesekk med plass til 2 blyanter og en papirblokk i tillegg til maskinen ) Være billig Noe å anbefale?? Har Biltema eller Clas Ohlson noen aktuelle modeller? (Har ikke deres nyeste kataloger) Endret 25. juni 2005 av Fjonisen Lenke til kommentar
emp Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 noen i norge som selger BooqBags? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hva med Bergans sin sekk. Tar jeg ikke feil så skal det passe med en 15.4", men det er jo bare til å gå i en butikk for å sjekke. Lenke til kommentar
DeVille_83 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har en sekk fra Clas Olson, IKKE kjøpe sekk der. Veldig grei og fin sekk, men i dårlig kvalitet. Den går i oppløsning i toppen på innersiden. Tråder setter deg fast i glidelåsen og hele innsiden revner etterhvert.... Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har funnet Den Ultimate Løsning: jeg skal bygge om skolesekken til PC-sekk!! Jeg er bare genial. Her er oppskriften: En rull bobleplast En teiprull Litt kreativitet --> fix ferdig sekk. Skolesekken min har nemlig en lomme inn mot ryggen som er stor nok til PCen, som jeg ser for meg at jeg kan dekke godt med bobleplast for å beskytte PCen. Vips, 500 kroner (minst!) spart! Jeg er genial. Bow before the genius. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå