flaten1 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Min datter ønsker seg et web-kamera. Det skal kun brukes til "chatting" via MSN. Hva bør man legge seg på i pris. Burde man få noe bra for 3-400 kroner. Hva bør jeg se etter. Har en 19" LCD, så kunne jo vært kjekt å feste kamearet oppe på skjermen. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Denne tråden er feilpostet og er raportert til en moderator. Det finnes en kategori for dette, nemlig på Akams del av forumet: Webkamera. Alt som har med foto/video skal diskuteres der: Digitale bilder, foto og video, forøvrig ser du en kolone til venstre her på forum.hw.no (hvis du tar den veien), med en del forum-kategoerier. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Flyttes fra annet om hardware til webcam-kategorien Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Creative NX PRO er et ganske bra web-kamera. Koster ikke så mye mer enn 250,- Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvis du har et digitalt videokamera med FireWireutgang er dette YPPERLIG! Bruker det selv og er stor fornøyd - Degj Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Min datter ønsker seg et web-kamera. Det skal kun brukes til "chatting" via MSN. Hva bør man legge seg på i pris. Burde man få noe bra for 3-400 kroner. Hva bør jeg se etter. Har en 19" LCD, så kunne jo vært kjekt å feste kamearet oppe på skjermen. Hadde selv ett Logitech Notebook Pro festet på toppen av min 19" LCD og synes ikke dette var kjekt i det hele tatt, blir alt for fugle-perspektiv av dette og man så stort sett bare pannen. Har investert i ett Philips Toucam Pro II PCVC840 fra Elkjøp, koster ca. 550,- via nettbutikken og er til dags dato det desidert beste kameraet jeg har testet (det er mange). Har ett veldig behagelig og fint bilde og gir utrolige bilder bare med skjermen som belysning. Anbefales ! Lenke til kommentar
Milla_ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Prøvde å feste mitt Creative NX pro på toppen av 19" LCD skjermen, men så bare toppen av hodet mitt da.. Hvis du har høytallere eller liknende på siden av skjermen funker det bra, slipper da at folk ser deg rett i øynene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå