iver89 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Pga ny skrivebordsoverflate trenger jeg nå en musematte. Tenkte da at jeg kunne lage en selv av plexiglass, med noe leds og stæsh for å gjøre den litt harry . Trenger et slags stoff på toppen av plexiglassplaten, sånt som ofte brukes på de myke musemattene av skumgummi. Lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
christianpet Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hardde tenkt meg noe sånt jeg og:! men om du drar til en stoff handler kan du finne mye brukbart men let litt i stoff butikker og de butikkene som har de;) da finner du mye brukbart:) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Teflon du tenker på? 39,- på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 hmm, mulig det er teflon..aner ikke jeg finner det ikke ved å søke etter "teflon" på clasohlson.no, kunne du gi meg en link? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 takk. nei, var visst ikke teflon jeg jaktet etter da. tenkte på den litt ruere versjonen...noe lignende polyester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå