Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Heisann! Har kjøpt meg nytt hovedkort med integrert surround lydkort. Har fra før et SB 5.1 player, men fant ut at jeg ville ditche dette da jeg har hatt litt problemer med mic-static... Jeg har klokkeklar lyd når jeg transmitter selv, men i det sekundet en annen bruker trykker ned transmit-tasten går det galt... For de andre høres det ut som om jeg båndsagparterer frosne rottweilere... Så støyen oppstår utelukkende når vi sender på likt, og det er kun de andre som hører støyen. Hovedkortet er et MSI K8T NEO2 F, K8T800PRO, og lydinfo hentet fra komplott: Signalprosessor VIA VT8237 Audio Codec Realtek ALC850 Lydmodus 7.1 surround Tilpassede standarder AC '97 Håper på hjelp relativt raskt da jeg sannsynligvis skal lede et Molten Core raid i kveld en gang Mvh. Quintilian Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 raskeste tips er å få tak i et hvilket som helst pci-lydkort du har liggende å slenge.... fungerer fint =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå