Mafo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ukens flørt: 506iC Vi har tidligere plukket ut Sony Ericssons 506iC som ukens flørt. Denne uken har vi valgt å gi litt ekstra oppmerksomhet til en mer miljøvennlig versjon av denne, der blant annet harpiks fra maisplanter står på listen over ingredienser. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kan ikke si jeg finner noe fint med designet til denne telefonen bortsett fra rullehjulet. Det ser virkelig ålreit ut. Men sikkert en bra telefon, bare imponerer meg ikke med designet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Min mening: forferdelig design! Denne likte jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ikke så fin farge, men helt grei telefon ellers. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Synes fargene var utrolig smoothe, og linjene var pene og runde. Absolutt pen i min mening, men smaken er jo som kjent som baken. At den veier 140 gram er en annen sak Lenke til kommentar
robot Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nei denne telefonen var ikke noe fin, fordi fargene var stygge. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hmm. Så i miljøsammenheng er kanskje rosa den nye grønne? En ting bare... Jeg prøvde å søke på 506iC siden dere skal ha hatt den som ukens flørt en gang tidligere, men jeg må ærlige innrømme at jeg ikke fikk noe treff. Er det en feil i søkemotoren deres, eller er det en skrivefeil i artikkelen, slik at dere mente en annen modell? Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Hmm. Så i miljøsammenheng er kanskje rosa den nye grønne? En ting bare... Jeg prøvde å søke på 506iC siden dere skal ha hatt den som ukens flørt en gang tidligere, men jeg må ærlige innrømme at jeg ikke fikk noe treff. Er det en feil i søkemotoren deres, eller er det en skrivefeil i artikkelen, slik at dere mente en annen modell? Beklager, det er nok min feil. Hele navnet på modellen er SO506iC (SO er forstavelsen på docomos modeller fra Sony Ericsson) Hvis du søker på denne vil du nok få treff.=) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Beklager, det er nok min feil. Hele navnet på modellen er SO506iC (SO er forstavelsen på docomos modeller fra Sony Ericsson) Hvis du søker på denne vil du nok få treff.=) Ah ok. Jeg fant den nå. Synes personlig kanskje at den naturvennlige overraskende nok så noe freshere ut enn originalen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 ett lite spørsmål, jeg ser igjen at uttrykket doble stereohøytalere blir brukt, er ikke det litt smør på flesk? må en ikke ha to høytalere for å få stereolyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg