Gå til innhold

Tips til å få hits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags side er dette?

Det gjelder ihvertfall og få meldt opp siden i søkemotorer. Ta kontakt med liknende sider eller mulige partnere og be de om og linke til deg.

Bruke sidens link i hver eneste mail du sender ut og prøve og kringkaste den mest mulig.

Svarer mer når jeg får vite hva slags side det er.

Lenke til kommentar

Putt masse ord i <meta>-taggene og meld siden din på "crawling" hos google: http://www.google.no/intl/no/add_url.html og yahoo: http://search.yahoo.com/info/submit.html

Du kan også sitte og søke på siden din hos google og yahoo mange ganger om dagen i en periode slik at du får opp antall søkehits (jo flere søkehits siden har, jo høyere kommer den opp når noen søker på noe liknende).

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

Google filtererer ikkje vekk enkeltord, men heile sider dersom innhaldet ikkje er passande.

Det beste du kan gjere for å få gode besøkstal er rett og slett å skrive fin og strukturert HTML-kode, samt ha godt innhald. <meta description=""> kan også hjelpe til litt. Ulik tittel på sidene alt etter kvar på sida du er er også positivt.

Lenke til kommentar
..og legg inn en link til siden i profilen din (WWW-knappen) og i signaturen. Dette er et pluss for søkemotor-rankingen.

*legge til i signaturen*

Det merkelige er at google aldri indekserte websiden min før jeg bytta url i signaturen min.

Lenke til kommentar

Leser at innhold er veldig viktig, eks bør man ha minst 100 sider klare før man starter siden.

Hvordan ser eks google forskjell på sider. eks 1 dynamisk side kan jo erstatte 100 statiske ved å generere innhold fra database (eks artikler,nyheter osv...)

For best tilslag i søkemotorer hva er best? Jeg vet at søkemotorer også sjekker dynamiske sider så sant man har linker til dem.

- men er det bedre å lagre eks. alle artikler som statiske html filer i webtreet sitt?

Eller vil en visartikkel.php?artnr=xxx som viser akkurat det samme være like bra selv om man da får mye færre filer i webtreet sitt....

Endret av vidarv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...