vidarv Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Et nytt domene har blitt født, og du er klar for å promotere siden. Hva kan man gjøre for å øke hitrate/besøkstall... (for minst mulig penger, helst gratis) Endret 10. juni 2005 av vidarv Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hva slags side er dette? Det gjelder ihvertfall og få meldt opp siden i søkemotorer. Ta kontakt med liknende sider eller mulige partnere og be de om og linke til deg. Bruke sidens link i hver eneste mail du sender ut og prøve og kringkaste den mest mulig. Svarer mer når jeg får vite hva slags side det er. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) en side med interessant stoff angående eiendom, litt nyheter, annonser osv... Endret 10. juni 2005 av vidarv Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) ps! viktig å holde god nettetikk ved markedsføringen.. dvs ingen mailspamming, missledende tekster i linker osv... eller reklamering på 'tvilsomme steder' Endret 10. juni 2005 av vidarv Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Search Engine Optimization Succesful Site in 12 Months with Google Alone Husk å skrive fin og riktig kode, da. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ..og legg inn en link til siden i profilen din (WWW-knappen) og i signaturen. Dette er et pluss for søkemotor-rankingen. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ..og legg inn en link til siden i profilen din (WWW-knappen) og i signaturen. Dette er et pluss for søkemotor-rankingen. *legge til i signaturen* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Legg inn ein masse tilfeldige ord som blir søkt etter på nettet. Sluskebilder og pirater Ser ofte sider som berre er fyllt med populære ord for å få treff, sida har ellers ingen nyttig informasjon. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Putt masse ord i <meta>-taggene og meld siden din på "crawling" hos google: http://www.google.no/intl/no/add_url.html og yahoo: http://search.yahoo.com/info/submit.html Du kan også sitte og søke på siden din hos google og yahoo mange ganger om dagen i en periode slik at du får opp antall søkehits (jo flere søkehits siden har, jo høyere kommer den opp når noen søker på noe liknende). Endret 10. juni 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Lurer på hvor mange hits jeg kan få på en uke hvis jeg lager en dårlig side med masse "tvilsomme" ord, og lager et "dirty" .tk domene til den. Tror nok det blir ganske mange. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Noen som vet om google filtrerer skitne ord? Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Search Engine OptimizationSuccesful Site in 12 Months with Google Alone Husk å skrive fin og riktig kode, da. den artikkelen på webmasterworld.com var veldig bra! anbefales... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Noen som vet om google filtrerer skitne ord? Høh? Hvordan skulle man ellers få tak i all p****** osv? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Google filtererer ikkje vekk enkeltord, men heile sider dersom innhaldet ikkje er passande. Det beste du kan gjere for å få gode besøkstal er rett og slett å skrive fin og strukturert HTML-kode, samt ha godt innhald. <meta description=""> kan også hjelpe til litt. Ulik tittel på sidene alt etter kvar på sida du er er også positivt. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ..og legg inn en link til siden i profilen din (WWW-knappen) og i signaturen. Dette er et pluss for søkemotor-rankingen. *legge til i signaturen* Det merkelige er at google aldri indekserte websiden min før jeg bytta url i signaturen min. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) Leser at innhold er veldig viktig, eks bør man ha minst 100 sider klare før man starter siden. Hvordan ser eks google forskjell på sider. eks 1 dynamisk side kan jo erstatte 100 statiske ved å generere innhold fra database (eks artikler,nyheter osv...) For best tilslag i søkemotorer hva er best? Jeg vet at søkemotorer også sjekker dynamiske sider så sant man har linker til dem. - men er det bedre å lagre eks. alle artikler som statiske html filer i webtreet sitt? Eller vil en visartikkel.php?artnr=xxx som viser akkurat det samme være like bra selv om man da får mye færre filer i webtreet sitt.... Endret 11. juni 2005 av vidarv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå