plankebrett Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg lurer på om det gjør pcen treig hvis du har to like rambrikker på f.eks. 512MB, også tar en av et annet merke i tillegg. gjør den siste brikken sånn at de andre rammene jobber treigere? Lenke til kommentar
plankebrett Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Oh shit det var veldig feil forum!! tenkte ikke så veldig mye:S oops Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vis du har 3 brikker må du kjøre på lavere hastighet.. Raporterer denne, så blir den kansje flyttet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Flyttes fra cpu til ram-kategorien Lenke til kommentar
plankebrett Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 lavere hastighet? javel, men blir pcen treigere av å bruke 2+1 liksom? er det bedre med bare 2? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 lavere hastighet? javel, men blir pcen treigere av å bruke 2+1 liksom? er det bedre med bare 2? Helt klart. Eventuelt kan du kjøre 2+2. Da får du fremdeles dual channel. Det lønner seg at alle brikkene er av samme hastighet (f.eks. på PC3200 hastighet). Lenke til kommentar
plankebrett Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 okey... er det nok at det er samme hastighet eller bør det være samme merke og? Men problemet er egentlig at jeg har 1 brikke på 512MB PC2700 og skal ha nytt hovedkort.... kan jeg klokke opp den brikken eller bør jeg rett og slett bare kjøpe nye like brikker og ikke bruke den i det hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå