bergetun Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei, er det noen som vet om det er noen i Norge som selger Tastatur og Mus for unger? Da tenker jeg på noe som tåler en støyt og som ser litt barnslig ut. (Disney kanskje??) Takk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=2&Catg=11770 Sorry, kunne bare ikke dy meg! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vet ikke om noen forhandlere, eller noen pc muser med barnslige motiver. Men du kan jo ta en kjapp titt innom her (Minitastatur og mus, beregnet for barn). Her står det noe om en mus for barn, men den har ikke kommet til salg for Norge. Kan jo ta kontakt med Logitech og spørre de om de kan få tak i en hvis du er interessert. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=18...um=2&Catg=11770Sorry, kunne bare ikke dy meg! Dette er en av de teiteste og mest upraktiske musene jeg noen gang har sett Seriøst, er vell ingen som gidder å bruke en slik til daglig, muligens litt kul hvis man er på lan Ontopic: Hva med BenQ Mini Buddy? Se DinSides test HER. Er i alle fall et stilig sett. Endret 10. juni 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det er mye lurere å lære barna å bruke normale tastaturer, mus og operativsystemer først som sist. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det er mye lurere å lære barna å bruke normale tastaturer, mus og operativsystemer først som sist. Er enig i det, men det blir bedre ergonomi for ungene hvis de får en mus og tastatur tilpasset deres størrelse. Han sier jo ikke hvor gammle de er, så det er vanskelig å vite. Gjelder det barn som er rundt 8 år ville jeg gitt dem et skikkelig tastatur og heller kanskje en mindre mus. Laptop-mus funker vell bra: små og lette. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Adler: Musa er en kuriositet, tøff som på LAN som du sa! Har skaffet mitt eksemplar.. On topic.. Hadde ei utti slekta på 7 år nå som for 2 år sida hadde Disney mus, tastatur og musematte! Så det er visst tilgjengelig.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har faktisk på følelsen at Razer Diamondback kan passe: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309100&cks=PRL Den er veldig lang, lav og musetastene er også lange så den funker for små hender også.. Et søskenbarn av meg er 8-9 år har normal hånd for alderen og hun synes musa var god! Hu klagde iallfall ikke på den, og det så ut som om den passa helt ok.. Ellers finnes det jo et billigere alternativ: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310108&cks=PRL Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Det er mye lurere å lære barna å bruke normale tastaturer, mus og operativsystemer først som sist. Er enig i det, men det blir bedre ergonomi for ungene hvis de får en mus og tastatur tilpasset deres størrelse. Han sier jo ikke hvor gammle de er, så det er vanskelig å vite. Gjelder det barn som er rundt 8 år ville jeg gitt dem et skikkelig tastatur og heller kanskje en mindre mus. Laptop-mus funker vell bra: små og lette. Uansett om barnet er helt liten, så er det bedre å lære det å bruke vanlig tastatur og mus med en gang. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Synes påstanden er feil.. Man skal bruke ei mus man trives med, som ikke gjør at du blir sliten eller får vondt! Da er det luerst med små mus som passer for unger, istedenfor store klumpemuser som de ikke synes er noe gode å bruke! Overgangen fra ei litta mus til ei ordentlig blir ikke noe spesielt stor uansett.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Synes påstanden er feil.. Man skal bruke ei mus man trives med, som ikke gjør at du blir sliten eller får vondt! Da er det luerst med små mus som passer for unger, istedenfor store klumpemuser som de ikke synes er noe gode å bruke! Overgangen fra ei litta mus til ei ordentlig blir ikke noe spesielt stor uansett.. Og som sagt, dette avhenger av hvor store ungene er. Små unger=liten mus|Større unger=større/stor mus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå