LindaMarita Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Hehe... Folk klarer vel å tenke selv.. Og det står jo svart på hvitt hva det er. Ikke vits i å juge om det.. Ingen som hadde klart å overtale meg til dette hadde det ikke vært noe jeg selv ville Jeg bare vet at det funker jeg... Ikke noe mer å si om det egentlig. Alle jeg vet om har fått gavene sine Så til alle dere som ikke har trua på dette så er det vel bedre å bruke 250 kr på et par øl på den lokale puben da... Folk gjør jo som de vil mener jeg???!!! Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hadde heller brukt de 250 kronene på noen neon lys til pcen min jeg da Ps. Eller en ny Cpu vifte Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Og da ble denne stengt, og linken fjernet. Hvis det lukter pyramide og vokser opp midt ørkenen med trappetrinn og et skilt som sier "Faraos gravkammer denne vei", ja så er det en pyramide... Og reklame for pyramider og lignende opplegg er i strid med retningslinjene for forumet, og kan medføre advarsel. Det spiller ingen rolle om noen faktisk har fått "gaven". Det er det alltid noen som får i starten. Men det ligger i oppleggets natur at får hver som får er det flere titalls som ikke får. Vi ønsker ikke å hjelpe til å rekruttere de 20-30 som skal gi trådstarter hennes "gave". Geir Endret 10. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg