LindaMarita Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Saken er denne: Man melder seg inn på et sted som heter GetGifts4Free, når man melder seg inn kjøper man 2 stk støyreduksjonskort til mobilen for 40$ (250 kr).. Så begynner moroa!!! For at du har kjøpt dette får du en gave, du kan velge selv hvilken gave du vil ha. Her kan man få Laptoper, mobiltelefoner som SonyEricsson S700, Playstation 2, X-box, iPod og mye annet... Når du har betalt de 250 kr og valgt gave havner du bakerst på en liste, etter som fler melder seg på rykker du fremover i køen. Gaven din kommer garantert, men det kan ta noen uker.. Man kan også fremskynde dette ved å verve folk... Og det lønner seg, venninna mi fikk sin SonyEricsson s700 fra en Norsk forhandler gratis på døren etter 29 dager!!! Er dette litt pyramidespill??? Tjaaa.. kanskje... Men hvis jeg kan få en laptop til 250,- så kan det godt ta noen uker før jeg får den... Ta en uforpliktende titt da vel Det var det jeg gjorde.... -- Link fjernet av moderator -- Endret 10. juni 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 er ikke dette reklame da? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=430125&hl= Lenke til kommentar
skrueguru Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Er meget skeptisk til slikt noe... Er det bare meg som er det?? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Som sagt før...det kommer alltid inn en eller anna idiot på forumet Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 har selv tat å tittet litt på denne sia, du fåkke en laptop til 250,- uansett hvordan du vrir og vender på det. forstår at slike tilbud kan vire fristende, (har lyst på laptop derfra jeg også) men jeg ville styrt unna. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 -_- Ta deg en bolle og pell deg vekk! Lenke til kommentar
neb Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvis du i det hele tatt vurderer dette, så har du bæsja på leggen. Slike "internett pyramider" er så utspekulert at det ryker av dem! Du ser vel at dette er for godt til å være sant?! Lenke til kommentar
LindaMarita Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Uff da.. Ja det er vel egentlig litt reklame.. Det tenkte jeg ikke på Da blir vel denne topicen dumpet regner jeg med.. Jeg er ganske skeptisk til sånt selv jeg og hadde aldri meldt meg på hadde det ikke vært for at venninna mi fikk tlf sin såpass kjapt bare ved å reklamere litt på internett slik jeg gjør nå... Tror hun vervet rundt 40 stk jeg... bare ved å legge ut et par annonser... Har nettopp blitt mamma jeg se og det koster... feriepengene går til diverse andre ting enn bærbar pc som jeg har ønska meg så lenge. Så da investerer jeg heller 250 kr og venter litt på den isteden Man må selvfølgelig verve litt fler enn 40 stk når man vil ha en laptop Men det går nok bra... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Saken er denne: RAPPORTERT! Lenke til kommentar
LindaMarita Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 For godt til å være sant??? Venninna mi har faktisk fått telefonen asså... Jeg juger jo ikke da, da hadde jeg jo aldri meldt meg inn selv Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 skjønner ikke at folk bir med på sånt Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 skjønner ikke at folk prøver seg med urls som har Ref_id?= i seg, er jo bare teit. men ja ja.. denne blir nok både slettet og sperret og hva enn som måtte dukke opp når moderatoren får rapporten som ble nevnt lenger opp :\ huff Lenke til kommentar
LindaMarita Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 JaJa... går nok bra Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 vet faktsik om en som var på den siden, og bestilet det til 250kr, hann fikk den gaven han ønsket seg. Lenke til kommentar
LindaMarita Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Ja ikkesant?? Takk skal du ha Her inne får man jo bare beskjed om hvor dum man er... Det med reklame er forsåvidt greit for det tenkte jeg ikke på... Men for 250 kr da.. hva er det?? et par pils på stampuben Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 bare svindel bare idioter som tror på sånt Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hadde en hjemme som gikk rundt og hang opp lapper overalt for å skaffe Ofre. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 *Host* *Host* Du jobber vel ikke for dette "selskapet" *host*? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Poenget er at dette *er* et pyramidespill av verste skuffe. Selvsagt florerer det av eksempler på at folk får noe for en billig penge. Men det er et pyramidespill. Ønsker du å være med på det? Ønsker du å dytte 40 venner/kjente inn under deg for å kunne kjøpe ting til deg selv? Det er den vamle smaken en får inni seg som i grunnen er det verste med sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg