Gå til innhold

Laptop til 250,- :)

Anbefalte innlegg

Saken er denne:

Man melder seg inn på et sted som heter GetGifts4Free, når man melder seg inn kjøper man 2 stk støyreduksjonskort til mobilen for 40$ (250 kr)..

Så begynner moroa!!!

For at du har kjøpt dette får du en gave, du kan velge selv hvilken gave du vil ha. Her kan man få Laptoper, mobiltelefoner som SonyEricsson S700, Playstation 2, X-box, iPod og mye annet...

Når du har betalt de 250 kr og valgt gave havner du bakerst på en liste, etter som fler melder seg på rykker du fremover i køen. Gaven din kommer garantert, men det kan ta noen uker..

Man kan også fremskynde dette ved å verve folk... Og det lønner seg, venninna mi fikk sin SonyEricsson s700 fra en Norsk forhandler gratis på døren etter 29 dager!!!

Er dette litt pyramidespill??? Tjaaa.. kanskje... Men hvis jeg kan få en laptop til 250,- så kan det godt ta noen uker før jeg får den...

Ta en uforpliktende titt da vel :) Det var det jeg gjorde.... :D

-- Link fjernet av moderator --

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saken er denne:

Man melder seg inn på et sted som heter GetGifts4Free, når man melder seg inn kjøper man 2 stk støyreduksjonskort til mobilen for 40$ (250 kr)..

Så begynner moroa!!!

For at du har kjøpt dette får du en gave, du kan velge selv hvilken gave du vil ha. Her kan man få Laptoper, mobiltelefoner som SonyEricsson S700, Playstation 2, X-box, iPod og mye annet...

Når du har betalt de 250 kr og valgt gave havner du bakerst på en liste, etter som fler melder seg på rykker du fremover i køen. Gaven din kommer garantert, men det kan ta noen uker..

Man kan også fremskynde dette ved å verve folk...  Og det lønner seg, venninna mi fikk sin SonyEricsson s700 fra en Norsk forhandler gratis på døren etter 29 dager!!!

Er dette litt pyramidespill??? Tjaaa.. kanskje... Men hvis jeg kan få en laptop til 250,- så kan det godt ta noen uker før jeg får den...

Ta en uforpliktende titt da vel :) Det var det jeg gjorde....  :D

#Link fjernet#

Jeg foreslår at dere utestenger LindaMarita for forsøk på verving til en pyramide.

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...