Gå til innhold

vanskelig for lvl 29 å få gruppe i RFK?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer helt an på hvilken server du spiller på...

Spiller du på en high-pop server så burde det ikke være et problem. Er det en medium/low-pop server derimot...

Da jeg spilte på Warsong(pvp) var det aldri noe problem å finne grupper til denne instancen, men når jeg gikk over til Bloodhoof(pve) fikk jeg adskillig mere problemer med å finne grupper (det er greit å kjøre en "/who razorfen kraul" for å se hvem som allerede er inne i instancen, og hvis du ser at det ikke er en full gruppe så bare /w du den høyeste levellen om du kan henge med...)

Og den corpsemakeren er konge, hadde den selv, men jeg vil heller anbefale Swinetusk Shank'en + shield! Daggeren dropper av villsvinet inni der.

Og uansett hva alle sier. Jeg synes at dagger+windfury+flurry+shield er en kombinasjon som funker bra i pve!

Når du da runder 32, så begynner du med Scarlet Monastery for Hypnotic Blade daggeren, så kan du komme tilbake til Barrens og begynne med RFD...

GL&HF!

Lenke til kommentar
så i lvl 39-40+++ skaffer jeg meg Pendulum of Doom

Det der er ingen boss drop da.

vet det, og at den er BoE, men vanskelig hvis jeg skal skaffe den emd roguen min...

Og hvor/av hvem dropper den? :) Den så ganske fristende ut....

EDIT: Never mind, jeg orka å lete d frem på Thottbot selv :phttp://www.thottbot.com/?i=17693

hvem vil ikke ha en windfuty i trynet med en øks med 4.00 i speed? :)

Eller en MS for dere warrior.

Lenke til kommentar
Vel, ville aldri satset på en så treg øks til shaman, siden 20% på en 4speeds øks er altfor liten proc sjanse.

Skaff deg Mograine's might på lvl 40 :)

hvem er det som vil ha en 4.00 øks da? warriors?

Er det sånn at mortal strike ikke har noe med farta å gjøre, men instant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...