lordbiggi Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hmm angrerett ? tror jeg ikke funker i mitt tilfelle. skulle ha fått x800pro og bruker angreretten og sender inn 9800pro ) Hadde du brukt angrerett så hadde du fått igjen pengen for det du betalte, Dette er uavheniga av hvilken vare det er. Angrerett får du pengene MINUS porto du... Til dette så må eg bare sitere noko som står på skjemaet som følger med varen. Hvis du benytter deg av angrerett så skal du ha tilbake det du har betalt (alle kostnader som faktisk er belastet kunden herunder PORTO, ekspedisjonsgebyr og postoppkrav. Kjøper må betale porto for å sende varen inn igjen. Men han skal få tilbake hele kjøpsummen inkludert porto/gebyrer. Med mindre kjøper bare returnerer ett produkt av flere på en ordre, da vil kjøper i beste fall få varepris + deler av porto tilbake. Som eg skrev i innlegget ovenfor så skal du hat tilbake ALLE utgifter som du har hat i forbindelse med kjøpet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 *Sukk* Må vi virkelig gå igjennom dette enda en gang? Ved reklamasjon har kunden rett på å få tilbakebetalt returporto. Ved angrefrist er det kunden selv som må stå for returportoen, og denne har han heller ikke krav på å få tilbakebetalt. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 *Sukk* Må vi virkelig gå igjennom dette enda en gang? Ved reklamasjon har kunden rett på å få tilbakebetalt returporto. Ved angrefrist er det kunden selv som må stå for returportoen, og denne har han heller ikke krav på å få tilbakebetalt. 100% korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå