Hanasand Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Beklager folkens, men jeg må bare få ut frustrasjonen min en plass. Saken er som dette: Mandag for 2uker siden så shoppa jeg meg nytt skjermkort det var et radeon x800pro. Åh som jeg gleda meg Men så tok det litt tid med pakking og sending osv. Så fikk jeg det på fredagen. Og når jeg kom meg hjem fra jobb og åpna pakka så fant jeg ut til min store fortilelse at jeg hadde fått feil skjermkort. Så prøvde jeg å kontakte komplett samme dagen, men jeg er jo ikke hjemme fra jobb før supporten dems stenger. Så jeg sendte dem en mail istedenfor. Så kom mandagen. Ringte dem og spurte hvordan man skulle fikse saker som dette. Karen sa joda bare send det inn igjen som retur så skal vi ta oss av det. Så spurte jeg hvem skulle ta seg av portoen ? Siden dette ihvertfall ikke var min feil. Joda bare ta å legg ved kvittering så fikk jeg pengene igjen. Gode greier det. Men så fikk jeg også svar på mailen min. Og han sa noe lignendes bare at han også sendte meg en retur blankett ting sånn at jeg kunne sendte frakt fritt. Joda glimrendes det. På tirsdag så var den i postkassa Jaja tenkte jeg dette kan jo gå litt fort alikevel. Så på onsdag fikk jeg sendt pakka og torsdag klokka 12.20 så jeg at dem hadde fått pakka utlevert. Så ringte jeg idag for å spør om hvor fort dette ville gå, siden jeg også så at skjermkortet jeg hadde bestilt ikke var på lager lengre. Så kunnne jeg tenke meg å oppgradere til et høyere skjermkort.. Men jeg fikk da vite at skjermkortet som dem fikk i går ikke ville bli behandlet før tirsdag Så takk til den heldige personen som plukka feil skjermkort hos komplett lageret du har nå gjort det slik at jeg må vente i evigheter på å få skjermkortet MITT.. Så jeg satser på engang til neste helg at jeg enten har bestilt nytt skjermkort eller så har jeg fått pengene mine tilbake.. Menne er det mangena av dere forum brukere som har hatt problemer med dette ? Jeg antar at dette er et kjent problem hos komplett siden dem hadde en egen retur grunn på sidene dems kalt "Feilplukk" Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Fikk feilplukk på siste hovedkortet jeg bestilte. Fikk retur pakklapp i posten sendte inn. Ca 3 dager med post til komplett, ca 1 dag behandlingstid hos de og 3 dager i posten tilbake til meg. Så gikk ca 14 dager om man tar med helgene. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Feil skjer, det er ikke til å unngå desverre. Du er nok bare veldig uheldig Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Er sinnsykt kjipt når sånne ting skjer meg Hvis jeg får nytt skjermkort så trenger jeg mye drops fra komplett slik at jeg kan bli glad igjen. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg fikk en gang et hovedkort i steden for brenneren jeg hadde bestillt (tror det var brenner, postet det forresten her i forumet). Etter MYE mas fikk jeg de til å sende brenneren slik at folka jeg satt sammen maskinen til fikk den innen datoen jeg hadde lovd. Nå har jeg inne en søknad om retur. Den ble sendt onsdag sist uke, har ikke fått noe svar. Dette er rett og slett dårlig. Netshop Her er forresten tråden min. Endret 10. juni 2005 av Nostradamus Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Netshop Nåja. jeg sendte inn bærbaren min til Netshop for et defekt lydkort, Den ligger fremdeles på Mix Haukerød etter at de mottok den 2. juni. Jeg påpekte dette til de 6 juni og 8 juni pr epost og fikk bekreftelse på at de viste den var der. Nå snakker vi 10 juni og den ligger fremdeles på posten. Blir den ikke hentet i løpet av dagen så blir det 1 stk sur telefon til Netshop. Må si jeg blir skuffet da jeg tidligere hatt så positive erfaringer med de. Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Noen som har noen positive erfaringer ? Virker som om det er med support/retur at netshoppene sliter mest. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har selv handlet en del hos komplett, og erfart at kundeservicen er dårlig, ikke kundevennlig i det hele tatt. Fikk en gang feil HK og det tok veldig lang tid før dem ordnet opp i dette. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Netshop Nåja. jeg sendte inn bærbaren min til Netshop for et defekt lydkort, Den ligger fremdeles på Mix Haukerød etter at de mottok den 2. juni. Jeg påpekte dette til de 6 juni og 8 juni pr epost og fikk bekreftelse på at de viste den var der. Nå snakker vi 10 juni og den ligger fremdeles på posten. Blir den ikke hentet i løpet av dagen så blir det 1 stk sur telefon til Netshop. Må si jeg blir skuffet da jeg tidligere hatt så positive erfaringer med de. Jeg tror ikke netshop kommer til å hente ut noen maskin fra postkontoret altså...den skal leveres til dem på "kontoret"...aldri hørt om noen firmaer som henter ut slike ting fra postkontoret. Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 HEi Dette kunne blidt ordnet på ein mykje enklere måte. Viss du hadde brukt angreretten så kunne du bare ha sendt inn feilvaren og samme dag bestillt eit nytt fra komplett. Dette fordi at når du sender inn på angrerett så får du pengene +Porto igjen. Dette kan være til lærdom til alle der esom sliker med lang behandlingstid Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg hadde trøbbel med tollpost som leverer for Komplett. De ruget på en vare i to uker ... tilslutt ble jeg så lei at jeg ga beskjed til Komplett at de skulle hilse Tollpost å si at den varen de satt på kunne de sende tilbake. Komplett ga meg fraktkost tilbake og var greie og snille-så jeg er fornøyd med dem tollpost er derimot noe helt annet... Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Angrerett får du pengene MINUS porto du... Lancaster: Jo takk. Jeg vet det. Men posten som har fucka opp det hele. Men jeg har sagt ifra og jeg har skrevet riktig adresse. Så syns det er teit at det ikke skjer noe tiltross... Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 hmm angrerett ? tror jeg ikke funker i mitt tilfelle. skulle ha fått x800pro og bruker angreretten og sender inn 9800pro ) Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Sjekka nå mailen. og der står det at komplett har motatt varen og pengene har blitt returnert.. Enten hjelper det å syte litt her ellers så jobber dem ganske fort. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Spørs. I mitt tilfelle vil jeg gjerne levere ei bombe i retning posten ASA faen altså. ei uke ekstra pga av et udugelig postbud. Lenke til kommentar
lordbiggi Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) hmm angrerett ? tror jeg ikke funker i mitt tilfelle. skulle ha fått x800pro og bruker angreretten og sender inn 9800pro ) Hadde du brukt angrerett så hadde du fått igjen pengen for det du betalte, Dette er uavheniga av hvilken vare det er. Angrerett får du pengene MINUS porto du... Til dette så må eg bare sitere noko som står på skjemaet som følger med varen. Hvis du benytter deg av angrerett så skal du ha tilbake det du har betalt (alle kostnader som faktisk er belastet kunden herunder PORTO, ekspedisjonsgebyr og postoppkrav. Endret 10. juni 2005 av lordbiggi Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hmm angrerett ? tror jeg ikke funker i mitt tilfelle. skulle ha fått x800pro og bruker angreretten og sender inn 9800pro ) Hadde du brukt angrerett så hadde du fått igjen pengen for det du betalte, Dette er uavheniga av hvilken vare det er. Angrerett får du pengene MINUS porto du... Til dette så må eg bare sitere noko som står på skjemaet som følger med varen. Hvis du benytter deg av angrerett så skal du ha tilbake det du har betalt (alle kostnader som faktisk er belastet kunden herunder PORTO, ekspedisjonsgebyr og postoppkrav. Kjøper må betale porto for å sende varen inn igjen. Men han skal få tilbake hele kjøpsummen inkludert porto/gebyrer. Med mindre kjøper bare returnerer ett produkt av flere på en ordre, da vil kjøper i beste fall få varepris + deler av porto tilbake. Lenke til kommentar
1955 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Handler mer enn 1/2-parten av IT på demo/lagersalg (PS/Komplett). Noen returer må det derfor bli. Bruker stort sett epost i saksgangen. Alltid returnr. og god dokumentasjon. Kun en gang i løpet av 5 år har jeg hatt noe å utsette på nevnte firmaer. Ved lav/1 i lagerstatus ble to kunder tildelt en demovare. Dette ble omgående rettet opp av kundeservis hos Komplett ved at jeg fikk en bedre vare til samme pris. Har den bestemte oppfatning/erfaring at PS/Netshop/Komplett har en meget oppegående kundeservis , og er opptatt av å ha fornøyde kunder. At enkeltsaker drar litt ut i tid kan skje alle. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Sjekka nå mailen. og der står det at komplett har motatt varen og pengene har blitt returnert.. Enten hjelper det å syte litt her ellers så jobber dem ganske fort. Ikke vær for sikker på det. Foreslår at du leser om min lille Komplett-opplevelse HER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå