kai.kasin Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 kan jeg få levert bredbånd på timen? hvor? det er en bedrift. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 kan jeg få levert bredbånd på timen? hvor? det er en bedrift. Catch har ekspresslevering 5 dager fra bestilling koster endel tusen i tillegg. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nei Men hvis vi for morroskyld går ut i fra at det er mulig vil jeg anta at prisen ville være astronomisk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvis du er villig til å betale nok tror jeg det er mulig. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg fikk faktisk bredbånd på 2timer.. Ringte bredbåndsleveradøren min nettstar, de kom i en bil med utstyr (WiFi) + brukernavn og pass, så slengte jeg opp antennen og i løpet av 2 timer hadde jeg nett Så det er ikke umulig.. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vet ikke om jeg har misforstått, men UPC hadde jo noen reklamer hvor de skrev noe som: "Ring nå, og vær på nett i kveld." Det stod ingenting om klokkeslett, så hvis man ringer klokken 18, har man vel krav på at de kommer i løpet av kvelden og setter opp nett siden de sier det i reklamen? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 i bydelen min så er ALLE leiligheter satt opp med 1 stk ethernett kontakt for Inett. Der bør de vel faktisk klare å levere nett mens du bestiller. Er jo bare å aktivere port på leilighets nr Men her var det jo snakk om firma så det stiller seg fort litt annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå