Howard Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Vi minner om vår lille vårkonkurranse, hvor du blant annet kan vinne en MP3-spiller og et webkamera. Har du enda ikke deltatt, er det fortsatt muligheter. Les mer Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kva skjer om man svarer 2 ganger? Kan ikkje huske eg har svart på det før, men svarte no. Er det 1 måned kvar konkuranse varer? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Vi tar en sjekk på om noen av de som trekkes ut som vinnere har svart mer enn én gang. Dersom det er tilfelle, trekker vi ut en ny vinner. Konkurransene pleier typisk å vare i 2-3 uker. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 så lenge det er flere en meg som er med i trekningen, vinner jeg nok ikke. men større sjanser her en i Lotto, så lov å håpe så ei dame vant bil pga et slagord hun lagde i Bladet KK. 1500 innsendte forsøk. Da begynner det å bli håp. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det blir spennende dette. Får vi vite hvor mange deltagere det blir? Lenke til kommentar
storken Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 skulle konkurransen vare til 11 juni?? er den ikke ferdig da? når får vi vite vinnerne? håper jeg vinner Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 når får vi vite vinnerne? Vinnerne trekkes ut og presenteres i en artikkel i løpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå