Januar333 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hei, jeg skall koble noen pcer i sammen til et hjemmenettverk til spilling og fildeling lurte enkelt å greit på om jeg skal skaffe meg en router eller en hub. (på biltema) 5port router 10/100mbps 250,- eller hub 10 mbps 200,- Trenger svar for plz Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kjøp heller en switch når du først er i gang. Hvis du skal ha fra biltema trykk her. Komplett trykk her Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ta switch, router er et helvete. begynner og slå seg av når det passer den osv. Jeg hadde en router en gang, og den skal ALDRI vises i mitt hus mer. Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Støtter rådet om å kjøpe switch. En 10mbps HUB er et kjøp du kommer til å angre ganske fort. Tee_Kay: Det der er vel litt generalisert ut i fra din erfaring. Har ikke merket noe til at alle routere oppfører seg slik (faktisk har jeg aldri opplevet det selv) Lenke til kommentar
xeon Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kjøp ruter. Så har du dersom internetten skal deles. Jeg kjøpte en billig X-micro sak som jeg aldri hadde hørt om, men som hadde fått veldig gode tester. Jeg er utrolig fornøyd med den, ingen problemer. 3-com og d-link har en fæl tendens til å ha problemer.... http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5193 Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Støtter rådet om å kjøpe switch.En 10mbps HUB er et kjøp du kommer til å angre ganske fort. Tee_Kay: Det der er vel litt generalisert ut i fra din erfaring. Har ikke merket noe til at alle routere oppfører seg slik (faktisk har jeg aldri opplevet det selv) Min gjorde det. Og det ble verre ut over tiden. så til slutt klarte den maks 10 min på nettet så var det den restarta seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå