abene Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nye sikkerhetsoppdateringer i neste uke I neste uke er det igjen tid for nye sikkerhetsoppdateringer fra Microsoft. Denne gangen slippes ti oppdateringer for Windows. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor slipper ikke M$ oppdatéringene så snart de er klare? (Det er absolutt viktig!) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor slipper ikke M$ oppdatéringene så snart de er klare? (Det er absolutt viktig!) De skal vel testes først. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor slipper ikke M$ oppdatéringene så snart de er klare? (Det er absolutt viktig!) De skal vel testes først. Men hvorfor ha en fast tid der alle oppdatéringer skal komme? Det hadde vært bedre med f.eks. hver uke. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Men hvorfor ha en fast tid der alle oppdatéringer skal komme? Det hadde vært bedre med f.eks. hver uke. Mener å huske at MS ble veldig kritisert for at de slapp oppdateringer i "hytt og pine", og at de derfor begynte å gi ut oppdateringer en gang i måneden. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Men hvorfor ha en fast tid der alle oppdatéringer skal komme? Det hadde vært bedre med f.eks. hver uke. Mener å huske at MS ble veldig kritisert for at de slapp oppdateringer i "hytt og pine", og at de derfor begynte å gi ut oppdateringer en gang i måneden. Dette må jeg si jeg ikke skjønner i. Det m$ sier er: "Vi har noen vikitge oppdateringer som tetter en av 10 000 00 sikkerhetshulla til microsoft windows, men vi gir dere dem ikke enda, dere må vente til midten av neste måned- grunnen er: derfor" Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Dette må jeg si jeg ikke skjønner i. Det m$ sier er: "Vi har noen vikitge oppdateringer som tetter en av 10 000 00 sikkerhetshulla til microsoft windows, men vi gir dere dem ikke enda, dere må vente til midten av neste måned- grunnen er: derfor" Grunnen er vel at systemadministratorer skal ha en fast tid å holde seg til, så de ikke trenger å sjekke Windows Update og installere sikkerhetsoppdateringer hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå