Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL - vedlikehold, hvor ofte?

Anbefalte innlegg

Jeg opplever til stadighet at adsl'n kobles ut mellom midnatt og kl. 2:00 om natten.

Det skjer aldri ellers på døgnet, og har aldri problemer med adsl utenom dette. Det skjer 1-3 ganger pr.uke på det meste som jeg har opplevd. Det er så forbanna irriterende! Er det virkelig nødvendig å vedlikeholde så ofte? Er vel forholdet kroner/kb som det desperat prøves å få maks ut av? Flere som opplever det samme? De jeg har snakka med som har andre ISP har ikke samme problem, men andre jeg kjenner som har Telenor adsl opplever det samme av og til.

Hva holder Telenor på med egentlig? Og hva er deres erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det være linje oppgradering eller noe i den duren som er i fore?

Har dette pågått over lengre tid? Kanskje ta deg en prat med Telenor?

Har også opplevd litt forskjellig små problem med linja mi, (levert av bluecom gjennom telenor sentral) den siste uke. (har også hørt om andre som har hatt problem siden 1.juni).

Jeg tror at dette er pga. linje oppgraderinger osv. Telenor skal jo sette opp hastighetene sine (ikke ett sekund for tidelig forøvrig).

Håper alt ordner seg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke lagt merke til sånt mer enn 1-2 ganger i året jeg..har hatt Telenor ADSL siden 2002. Eller, for et par uker siden var nettet borte et par dager, men da lå det automatisk beskjed på kundeservice om problemer med netteverket i akershus og bærum, så den var jo grei.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd utkobling oftere enn det som står over her. Det er veldig kort tid det kobles fra.Varer kanskje ett par minutter (og opptill 30 min). Så om man ikke er på nett akkurat når dette skjer så legger man kanskje ikke merke til det. Jeg ble frakoblet senest inatt, spurte en jeg jobber med her som også har adsl og han opplevde akkurat det samme. Så det er ikke feil hos meg. Dessuten skjer det alltid mellom kl. 24 og 2 om natten. Er så irriterende når dette skjer midt i ett heftig online spill, sender en e-post eller hva det måtte være. :hmm:

Lenke til kommentar

Eneste gangen internetten har vært borte her (hatt ADSL fra Telenor et par-tre år nå), var over en kortere periode en gang for ett eller halvannet år siden. Da hadde en luring gravd i stykker en kabel, og hele sørlandet var uten internett. Force majeure, må vi vel kalle det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...