Gå til innhold

bluetooth headset til K700i

Anbefalte innlegg

tenker å kjøpe Sony Ericsson K700i på MPX.NO med bluetooth headset, men hvilket er best?

Jabra orig. Bluetooth hodesett BT800 og

Sony Ericsson HBH-660 Bluetooth Akono

har de på mpx. er disse bra? de koster ca 1000 begge to.

på 'telehuset' anbefalte de et nokia headset (dyrere såklart).

hovedsaken for meg er god lydkvalitet og at det sitter godt på øret over flere timer. er åpen for å bruke andre butikker også..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenker å kjøpe Sony Ericsson K700i på MPX.NO med bluetooth headset, men hvilket er best?

Jabra orig. Bluetooth hodesett BT800 og

Sony Ericsson HBH-660 Bluetooth Akono

hovedsaken for meg er god lydkvalitet og at det sitter godt på øret over flere timer. er åpen for å bruke andre butikker også..

Jabra er en stor produsent av headset og produserer blant annet flere headset med nokia-navnet på (de er selvfølgelig dyrere med påskriften Nokia).

Samtlige oppladbare headset fra Jabra syns jeg er meget gode, dog kan de være av en viss størrelse.

SE sine headset er også gode, men enkelte har litt dårlig batteritid (ned mot 4 timer)

Liker ellers Samsung sitt WEP-150 (kalles også WKT-150), som kanskje er min favoritt sammen med hello II med MTU-logoen på.

Lenke til kommentar

Jabra er en stor produsent av headset og produserer blant annet flere headset med nokia-navnet på (de er selvfølgelig dyrere med påskriften Nokia).

Samtlige oppladbare headset fra Jabra syns jeg er meget gode, dog kan de være av en viss størrelse.

SE sine headset er også gode, men enkelte har litt dårlig batteritid (ned mot 4 timer)

Liker ellers Samsung sitt WEP-150 (kalles også WKT-150), som kanskje er min favoritt sammen med hello II med MTU-logoen på.

takk for svar..

så mellom de to jeg har å velge mellom ville du tatt Jabra?

(Jabra orig. Bluetooth hodesett BT800 og Sony Ericsson HBH-660 Bluetooth Akono)

Lenke til kommentar

Hei!

Ser du vurderer å kjøpe bluetooth handsfree.

Selv bruker jeg HBH-600 (lightversjonen av den du har sett på) og er utrolig fornøyd! Så HBH-660 er ikke noe dumt valg! Med tanke på at du da kan bruke samme lader/billader er en av SE sine modeller greit.

To andre modeller jeg ville anbefale deg er Nokia HS-11W Meget god å ha på!

Eller f.eks Logitech Freedom Den er en del rimeligere enn de andre, og har veldig bra batterikapasitet. Samt at den har en vinddempende sak utenpå mikrofonen sin.

Lenke til kommentar
Hei!

Ser du vurderer å kjøpe bluetooth handsfree.

Selv bruker jeg HBH-600 (lightversjonen av den du har sett på) og er utrolig fornøyd! Så HBH-660 er ikke noe dumt valg! Med tanke på at du da kan bruke samme lader/billader er en av SE sine modeller greit.

To andre modeller jeg ville anbefale deg er Nokia HS-11W Meget god å ha på!

Eller f.eks Logitech Freedom Den er en del rimeligere enn de andre, og har veldig bra batterikapasitet. Samt at den har en vinddempende sak utenpå mikrofonen sin.

takk for svar!

det med samme lader hadde jeg ikke tengt på. tror jeg tar HBH-660 så jeg slipper å ta det inn for å lade. det blir nok mest brukt i bilen.

*bestille* aah.. :D

edit: :cry: MPX.no: "Vi beklager! Teknisk feil.

Det har oppstått en teknisk feil. Melding om feilen er sendt til driftsansvarlig."

og seff har de bare 1 tlf igjen. hmz.. med min uflax får jeg ikke den.

Endret av granhus
Lenke til kommentar

Har du et abonnement du synes passer deg bra, er det ingenting i veien for å binde seg i 12 mnd. I mange tilfeller vil det lønne seg dersom abonnementet har gunstige ringepriser i forhold til ditt bruk.

Her må hver enkelt nesten bare ta en totalvudering i forhold til kjøpspirs på telefon, abonnementspris pr. mnd., ringepriser/SMS/MMS og om man ønsker å binde seg i 12 mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...