x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg lurer på om noen vet om en butikk i oslo/bærum som selger powermetal! Finner ikke den musikken jeg liker(med få unntak) på vanlige musikkbutikker eller nettbutikker... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Platekompaniet i Trondheim selger nå det meste av metall. Regner da med at de gjør det i Oslo også.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Har sett der, de hadde 1 band som jeg likte... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Ulike sjangere og hvilke band som hører til i de henger ganske så løst her på forumet. Kom med et par eksempler på band du liker, da blir det kjapt enklere. Du har vel spurt i kassa om de kan bestille cd'ene? Vet at mange butikker ikke tar inn det som havner utenom mainstream, iallefall ikke for mye av det. Men om du spør skal det ikke være vanskelig å oppdrive. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Powermetal... Freedom Call Gamma Ray Lost Horizon Kanskje høre med dem om de kan ta inn ja Pleier det og koste mer, da? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Har du sett på metallsjapper som sound of noice da? Er ikke sikker på om de har så "mainstream" metall.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 www.cdon.com har alle de tre du nevner hvertfall.. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Sound Of Noise har det meste innen metall! Jeg liker også Power, og jeg har funnet alle bandene jeg liker der nede. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Viste at CDON hadde en CD fra Lost Horizon... Men da jeg søkte på de andre bandene kom det ikke noe opp igår Så at Sound of Noise hadde all musikken jeg liker... Får se om jeg tar meg en tur dit en gang... Endret 10. juni 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Platekompaniet på Oslo City har en stor og utfyllende metal-disk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Sound of Noise er Oslos største rene heavy metal-platebutikk. Den har vært der i mange år. Kom deg ut litt så finner du ting Den ligger rett over gata til Rockefeller. www.soundofnoise.no Koselige folk som jobber der også, og de har veldig god peil på hva som rører seg i metalverdenen. Den sjappa er fast plass for internasjonale rockestjerner å besøke, hele den ene veggen er full av bilder av Bruce Dickinson, tobias sammet, griffin osv, tatt i butikken. De har alle kategorier fra glad tyskermetal til black og death, og det spilles ALLTID metal der..stort sett powermetal siden Rune liker det best. Det er en butikk som er farlig å dra til, ender alltid opp med 3-4 plater mer enn jeg skulle ha, så jeg begrenser besøkene så mye som mulig nå. Endret 10. juni 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ...og det spilles ALLTID metal der..stort sett powermetal siden Rune liker det best.Det er en butikk som er farlig å dra til, ender alltid opp med 3-4 plater mer enn jeg skulle ha, så jeg begrenser besøkene så mye som mulig nå. Power? Jeg synes det spilles mye Thrash-aktig jeg, og det er som oftest Rune som er der. Jeg har vært innom sjappa en del ganger, og jeg får veldig lyst til å kjøpe mer enn det jeg egentlig kom for. Men jeg har et lite triks for ikke å dra med meg for mye; jeg tar med så mye penger at jeg ikke har råd til å kjøpe noe mer enn den/de platene jeg kom for å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå