theDurkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Joa, topic sier det meste: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302216&cks=PRL Vurderer et slikt sett, men har ikke mulighet for å sette alle fem høytalerne på bord. Så noen må bli hengenes på vegg. Går det ann å feste dem der på en enkel måte? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 på en ellerannen smart måte så er det sikkert mulige og henge di på veggen om så med tape Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 de småtassene der er nok så lett at et par biter dobbeltsidig tape holder de fint oppe på veggen. ellers så har nå de fleste pc høyttalere jeg har vært borti kunne monteres på vegg. de fleste har skruehull bakpå til sånt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 de småtassene der er nok så lett at et par biter dobbeltsidig tape holder de fint oppe på veggen. ellers så har nå de fleste pc høyttalere jeg har vært borti kunne monteres på vegg. de fleste har skruehull bakpå til sånt. bårrelås tape fra biltema en side med borr og en side med lås med lim på baksidne av begge Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Om du scroller ned på produktsida til Komplett finner du noko så snedig som produktanmeldelser av mannen i gata. fikk høytalerne for noen uker siden har funket helt perfekt siden har ikke hatt noe problem med dem. men jeg har dem i et stort firkantet rom så jeg har ikke noe sjans til å henge dem opp på veggen så derfor fant jeg nettopp ut at jeg måtte ha stativ til de to bakerste men jeg ble helt sjokket av prisen på stiativene de er jo nesten likke dyre. men det er et godt sett hvis du kan henge det opp på vegen eller har penger til å kjøpe stativ Endret 10. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Joa, jeg så dem. Derfor jeg spurte. Men jeg skjønt eikke hvorfor han ikke skulle ha muligheten for å henge dem opp. Og muligheten fo rå heneg opp disse kunne vel være å henge dem i tråder fra taket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå