k-mouse Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Heisann, har lett i flere timer nå, men greier ikke å finne en MySQL-host som er brukbar til å hoste et forum. Prøvde www.freesql.org , og det funka jo fint det, helt til siden plutselig ikke ville koble til databasen lenger. Leste noe om at denne siden ikke ville godta hosting av forum. Så jeg vil altså ikke bruke denne hosten. Har også prøvd sider som www.host.sk som skal tilby hjemmesideplass i tillegg til MySQL, men hver gang jeg prøver å konfigurere forumet til denne sida, får jeg bare "Could Not Connect"-feil Noen som vet om en gratis MySQL-host som faktiskt fungerer? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Frac.dk har støtte for MySQL, og man får 25 MB lagringsplass. Endret 9. juni 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 (endret) www.heiatufte.net har unlimited og MySQL tjeneste. Men sida er nede for nå. Siden de flytter over til linux.. Endret 11. juni 2005 av Bundy Lenke til kommentar
vstr Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 er dere sikker på at alt er gratis? www.start.no har jo reklame over at det er gratis å lage hjemmeside, men det koster jo 10kr å starte. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Frac.dk og Heiatufte.net er gratis, har prøvd begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå