Zepticon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Enkelt og greit: Hva er det beste brenneprogrammet? Nero klikka nettopp så jeg må finne meg et nytt... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det programmet du allerede bruker, er regnet for å være en av de bedre brenneprogrammene. På hvilken måte har Nero klikket? Hvis du uansett vil bytte brenneprogram, finner du en hel haug med alternativer her. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Det programmet du allerede bruker, er regnet for å være en av de bedre brenneprogrammene. På hvilken måte har Nero klikket? Hvis du uansett vil bytte brenneprogram, finner du en hel haug med alternativer her. Vet ikke... Med en gang jeg starter det utfører det en ulovlig opperasjon. Nytter ikke instalere på nytt.... Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg synes K3B er det beste grafiske brenneprogrammet. Dersom du liker kommandolinje er cdrecord veldig fint. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Nero har god programvare og sjelden feil i programmene sine som jeg har opplevd i allefall. Da burde du ta å gå over windows'en din og kjøre noen register cleaner og rydde opp litt og se om det hjelper. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Avinstaller Nero fullstendig. Så tar du en registry-scan for å få vekk ubrukelige register-oppføringer m.m. Bruk f.eks. Regsupreme til dette. Så kjører du CCleaner for å rydde vekk ubrukelige filer (deriblandt f.eks. .temp). Si i fra om noe av dette hjalp. Og ja, Nero er det beste brenneprogrammet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå