Sirslask Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Det var jo den gangen en jeg kjenner lånte pcn min til å leite etter noe og etter dette fikk jeg litt upassende popups stadigvekk men jeg fikk fiksa det det var ikke vanskelig hvis noen lurer på hvordan Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Nesten. Pay-per-view på hotel i sverige. "Mamma hva er romnummeret vårt?". Oisann her var det nakne mennesker... Skrudde fort av og benektet at jeg så noe som helst og at skjermen bare ble svart Vi slapp regningen på 81 kroner. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 nope, men en kamerat av meg surfet på mye "rart" hos besteforeldre(modem) og de fikk en 5x dyrere regning enn de pleide :!: Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 (endret) jeg kan huske jeg blei ganske sint da jeg så "TV2 Hjelper Deg" den gangen med han gutten... Stakkars jævel som blir tvingt av den hurpa til å sitte på TV2, og må betale sjøl. Altså, det finnes grenser Programlederen var da ikke moren til gutten, og hvordan vet du at han ble tvunget? Altså, for det første, såklart var ikke programlederen morra til gutten. Det skreiv jeg da heller ikke... For det andre; Tror du han hadde lyst til å fortelle om det? Han satt jo å stottra fram orda i en kjempeflause. "Også satt jeg og en kamerat her, og kom over noen spennende sider, eh..." Stakkars fyr Endret 12. juni 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå