El Netzor Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kan være at det er jeg som tuller litt nå ved feilposting ettersom det begynner og bli litt sent på kvelden for meg nå Planen min er og bygge en plexi hd rack (er det ikke det det heter?) Uansett materialene jeg skal bruke er plexi så kom jeg til spørsmålet om det blir noe bra visst jeg lakkerer plexien svart? Noen som har erfaring ? Takker for svar... *Hoppeisenga* El NetZor Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det blir fint det. Samme effekt som lakk med masse klarlakk. Du lakkerer plexien på innsiden, og dermed blir den andre siden veldig blank - såfremt det ikke er masse riper der fra før Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 Blir det bedre med klar lakk også på ? El NetZor Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Tror faktisk det blir det El Netzor Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Det blir det! Effekten av spraymalt/lakka plexi blir som en Mac om du sprayer på "innsiden".. Ganske tøft! Litt plast-look med skinn i.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Litt innspirasjon: http://overklokking.no/art.php?artikkelid=14894 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå