PowerZone Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvor finner jeg ram slotene på en Compaq Armada E500? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Google er et kjekt verktøy Men hvorfor åpner du ikke bare opp pc'en?? Det eneste jeg fant ut var at det var 2 ramslots. Endret 9. juni 2005 av heanwi Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Her står en beskrivelse på hvordan man skal skifte ram, på Russisk da. Men du kan se på dette bildet, at ram'en er under tastaturet helt til høyre: Lenke til kommentar
kzn Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 problematisk måte å ha rammen da... på min gamle HP pavilion så var det en luke under pcen... trengte opp med 1 skru bare Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Enkelte laptoper har jo en luke under, og enda en rambrikke f.eks. under tastaturet også. Luken er for å utvide originalt minne til noe større. Den andre er fabrikkmontert. Lenke til kommentar
PowerZone Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Takk for svar! Jeg får prøve å få av tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå