Ardenus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei, jeg har kjøpt dette web cameraet og jeg innstalerer det som det skal gjøres, men når jeg skal bruke softwaren som følger med funker det ikke der, bilde er svart, men det funker helt 100% på msn og netmeting. testa det hos naboen, funka 100% hos han, med softwaren. det jeg tror de er, er at jeg har en annen fremviser som er valgt framfor philipsen.. men veit ikke hvordan jeg skifter på dette. noen som har hatt samme problem som meg? kunne trengt litt hjelp her forresten: amd athlon 2ghz, 1024ram,nvidea 4200 128ram, 200giga, winxp pro. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Flyttes fra annet til webcam Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Ingen som kan hjelpe meg? spør meg om noe skal jeg prøve å si noe for å hjelpe for å hjelpe meg selv Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du må sikkert velge webcam som bildeenhet i softwaren en plass. Jeg fikk nettopp samme webcam men sliter med å få tatt bilder. Knappen oppå fungerer jo ikke Får det til på en mye mer tungvint måte. Menneh, hvor blir det av stillbilder i 1.2Megapixel? Ellers fungerer det meget bra. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 jeg får heller ikke den knappen til å funke. og jeg har valgt web cameraet i softwaren men den er ikke "tilgjengelig" selv om den "funker". no idea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå