Atomet Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Halla, i denne tråden skal vi ikke snakke om sex. For det skal man ikke gjøre her på forumet. Men her kan vi ha en poll om man er jomfru eller ikke. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nei, MrLeftfield var den heldige som tok "blomsten" min. Gjorde litt vondt den første gangen, men han er så snill og omtenksom, så nå går det bedre. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nei, MrLeftfield var den heldige som tok "blomsten" min. Gjorde litt vondt den første gangen, men han er så snill og omtenksom, så nå går det bedre. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Yess! Moderatoerer, pleas ikke steng denne. Jeg trenger å få opp humøret. Atomet er god til sånt Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Nei, MrLeftfield var den heldige som tok "blomsten" min. Gjorde litt vondt den første gangen, men han er så snill og omtenksom, så nå går det bedre. Hvis han er gutt telles det ikke! EDIT: Og hvis du er det da.. Endret 9. juni 2005 av Atomet Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Nei, MrLeftfield var den heldige som tok "blomsten" min. Gjorde litt vondt den første gangen, men han er så snill og omtenksom, så nå går det bedre. Hvis han er gutt telles det ikke! Nei, jeg har vel ikke hørt om en gutt som har jomfruhinne Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Yess! Moderatoerer, pleas ikke steng denne. Jeg trenger å få opp humøret. Atomet er god til sånt Tror ikke den blir stengt, Tom waits for Alice var her, og nå har han dratt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Halla, i denne tråden skal vi ikke snakke om sex. For det skal man ikke gjøre her på forumet. Men her kan vi ha en poll om man er jomfru eller ikke. Kan du slutte med alle disse trådene dine, din pre-pubertale hormonbombe? Jeg har ikke savnet deg mens du har vært vekk. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Har ikke savnet deg heller. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvis han er gutt telles det ikke! EDIT: Og hvis du er det da.. Han kan fortsatt ta "blomsten" min selv om jeg er gutt da. Skal jeg beskrive det med bilder? Hmm? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Og snikende inn fra venstre kom en hyggelig moderator som ikke har vært "jomfru" siden lenge før dere ble født, og vips så ble denne stengt allikevel. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg