Chizzi_RoXe Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei! Jeg har Windows XP Pro SP2 Har en programvare så KUN vill kjøre på w98 eller se nytter ikke og kjøre d i kompabilitetsmodus eller oppdatering (har sendt mail, ingen versjon som støtter XP ) så hva i søtten skal jeg gjøre da? denne programvaren må jeg ha til ett prosjekt... HASTER! på fårhånd takk for alle svar ;D Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvilket program er det snakk om? Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Dette er ett lego styrings program til en robot... nekter og kjøre xp... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette er ett lego styrings program til en robot... nekter og kjøre xp... Lego mindstorms? Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Dette er ett lego styrings program til en robot... nekter og kjøre xp... Lego mindstorms? nei... Cybermaster Endret 9. juni 2005 av Chizzi_RoXe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Dette er ett lego styrings program til en robot... nekter og kjøre xp... Lego mindstorms? nei... Cybernetics Så det er dette settet du har? Får du noen feilmelding, eller hva skjer? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Du kan bruke Virtual PC til slikt. http://www.microsoft.com/windows/virtualpc/default.mspx Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) ja det er det settet jeg har var VELDIG dyrt for noen år siden står bare : this software can only run on windows 98 Endret 9. juni 2005 av Chizzi_RoXe Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 wooohoo! endret på coden i selve .exe fila funket fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå