Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg har over lengere tid hatt x600 pro, men siden spillene ser ut til å bli bedre så tenkte jeg å følge opp, ikke med nytt kort, men med nye clocks. Så guiden, men jeg lurte på hva tweaking er siden han anbefaler et annet program for tweaking av ATI kort enn Nvidia, men kan jeg bruke Rivatuner likevel siden det er eksempelet i guiden for ren overklokking? Tjener jeg mye på overklokking av x600pro? Har en elendig kjøleløsning på kortet, jeg vet ikke temperaturen, finnes det noen program som måler temperaturen på kortet? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 du kan tjene en del på overklokking av skjermkort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 det var ikke akkurat hovedspørsmålet men takk alikevel Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Bruk ati tool for å klokke å everest for å følge med tempraturen på skjerkortet, kjør 3dmark eller spill et spill for å se om det er stabilt.Å for all del klokk ned når du ser artifakts Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 har everest men ser bare temp på cpu, hvor ser jeg skjermkort tempen, har everest 2.1 nyeste Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 har everest men ser bare temp på cpu, hvor ser jeg skjermkort tempen, har everest 2.1 nyeste Kanskje det ikke er temp måler på kortet ditt se om ati tool finner noe da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 ati tool finner ingenting om temperaturer, men jeg regner med at det blir artifacts før jeg kan steke egg på skjermkortet. En ting som jeg har problemer med i ATI tools er at med en gang jeg restarter pcen settes verdiene til defaults? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 på tide med nytt kort kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 hva mener du med det? Alt funker jo perfekt, eneste problemet er jo at jeg aner ikke hvordan jeg gjør det her.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 vil også gjerne vite hvordan jeg kan se tempen på skjermkortet, og hvilken temp den tåler? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Når du får artifakts så er kortet for varm å da kokker du bare litt ned, sånn er det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 så man behøver ikke følge med på tempen, man bare venter til kortet gir artifacts? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 så man behøver ikke følge med på tempen, man bare venter til kortet gir artifacts? jepp.. men prøv med spilling også Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Tror ikke kort i X600 serien har innebygd temp-måler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 så hvor er det man skal kjenne etter romtemperatur? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå