MCDr Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 5% og Mobility Pack tilbudet på Dell sine sider går ut 30 juli. Noen som tror det kan komme en ny versjon av 8200 da, eller har den vært på markedet i alt for kort tid? Eller vil prisene bare stige med 5% igjen? Noen som tror det er smart å vente til etter 30 juli med å kjøpe maskin, eller skal jeg gjøre det nå....? [ Denne Melding var redigert av: MCDr på 2002-07-21 00:25 ] Lenke til kommentar
akio Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 I juni hadde ga dem et extra batteri istedenfor den mobility packen, 5% rabatt husker jeg ikke om de hadde. Tror nok det blir andre tilbud i august og. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hmm... Et ekstra batteri er jo betydelig med interessant men den tid er jo over. Noen som kjenner noen i Dell som vet hva det kan bli neste måned? Men det lønner seg kanskje ikke vente hvis 5% rabatten blir borte... Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Var en liten uke hvor de reklamerte i aftenposten, blant annet, om at hvis du kjøpte før fredagen fikk du 5000kr i avslag på en Inspiron I8200 eller 7500kr avslag på en Dimension 8200. Forutsetningene var at startnivået på maskinene var rimelig gode maskiner. Kameraten min kjøpte dimension 8200 for 20000. Det eneste han la til var Firewire. Jeg kjøpte min egen Inspiron I8200 uten tilbud, og var en av de som måtte vente lenge, da P4-M ikke var inne ennå. Kjøpet var ikke så værst, med tanke på at jeg har hatt maskinen en stund og det tok halvannen måned før prisen sank... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-21 13:20, Yuri skrev:Var en liten uke hvor de reklamerte i aftenposten, blant annet, om at hvis du kjøpte før fredagen fikk du 5000kr i avslag på en Inspiron I8200 eller 7500kr avslag på en Dimension 8200.Forutsetningene var at startnivået på maskinene var rimelig gode maskiner. Kameraten min kjøpte dimension 8200 for 20000. Det eneste han la til var Firewire.Jeg kjøpte min egen Inspiron I8200 uten tilbud, og var en av de som måtte vente lenge, da P4-M ikke var inne ennå. Kjøpet var ikke så værst, med tanke på at jeg har hatt maskinen en stund og det tok halvannen måned før prisen sank... 5000kr avslag!!!!??? Det er jo sykt!! Har jeg nesten vanskelig for å tro... Jaja...slik flaks har ikke jeg! Lurer på hva man får med i neste måned... OG om de beholder 5% rabatten... Den utgjør nemlig ca. 1300kr. i mitt tilfelle og da blir dety billigere å kjøpe feks. et batteri til ved siden av istedenfor. Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Vent til etter 30.juli du..., det er jo like rundt hjørnet... Dessuten kan jeg gi tilbakemeldinging om den ramtypen jeg kjøper funker Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Det er ikke det at det er så lenge til.. Kan jo vente litt! Men det er jo kjipt å betale mer for det samme selv om jeg kanskje får med noe jeg har litt mer bruk for... Men jeg må jo kanskje vente på det nye ATI kortet så... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 jeg ville anbefalt deg å ventet på ATI-kortet, i håp om at du kan finne en spillemaskin det ikke står dell på! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Har alle noe imot Dell pga. dårlig kundeservice?! Har selv ingen erfaring men har jo hørt litt... Skulle gjerne ha kjøpt f.eks. Toshiba jeg! Nye 5100 med 1,7 eller hva det var. Men den er altfor dyr! Dessuten må jo opp på "neste nivå" for å få 64mb gf4! Da koster saken 36000! De færreste andre produsentene har gf4 440 go 64mb! Hva annet burde jeg da kjøpe når evnt. ATI chippen kommer da?! Zepto virker litt jalla... Dårlig plastkvalitet?!?! Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Hvem ville ikke hatt Toshibaen. Vi skulle kunne gjort noe med den prisen! Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Quote: Den 2002-07-22 11:27, Hobbes skrev:Hvem ville ikke hatt Toshibaen. Vi skulle kunne gjort noe med den prisen! Da kan jo du gjøre det og så ta kontakt med meg??!! :smile: :smile: Lenke til kommentar
Yuri Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg har masse erfaring med dell nå, så bare ta kontakt hvis du lurer... Tips... den ordretrackinga dems er ødelagt... Det stod 'før fabrikasjon' i kanskje 3,5 uker (p4-m hadde jo ikke kommet inn med en gang) den siste uken var etter p4-ms ankomst så var den plutselig sendt og jeg måtte vente i 6 arbeidsdager skrev de for å være på den sikre siden. Shenker (leverandøren [og konkurrent med linjegods]) leverte den den tredje arbeidsdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå