Gå til innhold

[GTA]Slik får du MP3-radiostasjonen i SA til å fungere!


Anbefalte innlegg

**Denne tråden het tidligere "Hvor skal MP3-filene til custom-radioen i SA?"**

 

Jeg lurer virkelig på dette. Har sittet og grublet litt en stund, lett litt rundt omkring i San Andreas-mappen også, men har ikke kommet frem til noe resultat.

 

Hvor skal jeg egentlig putte de hærsens MP3-filene for den selvlagde radiostasjonen? Hvilken mappe? :dontgetit:

 

EDIT: Slik får du til å lage din egen MP3-radio i San Andreas:

 

1) Først finner du tak i mappen "User Tracks" som du finner her:

Mine dokumenter\GTA San Andreas User Files\User Tracks.

Der kan du legge inn sangene du ønsker å ha spilt av på radiostasjonen.

OBS! Pass på at du har følgende codecs installert:

-Den siste Quicktime versjonen

-Windows Mediaplayer 10

-Evt. en multi-kodek pakke

 

2) Så starter du opp spillet, går inn i options menyen, finner "Audio", og scanner inn alle sangene som ligger i den mappen.

 

 

Da er det gjort! Enjoy! (takker alle for hjelp til å få det til!) :)

 

BTW: GTA San Andreas støtter MP3, OGG og WAV.

Det støtter ikke WMA!

 

EDIT: Noen kan ha problemer med å få MP3-radiostasjonen til å fungere.

Jeg råder dere til å laste ned 1.01 patchen som har kommet ut, da denne fikser noen sånne problemer.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det kommet i butikken alt? Eller greide du ikke vente og lasta ned fra bittorrent.

Kan da ikke se vitsen med å bytte ut radiokanalene før du er lei de..anna problem med å bruke MP3-radio er at volumet ikke kompenseres for, så av og til får du lavt volum på noen låter, og høyt på andre.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

For å klare opp litt.

Alle_nick_er**: Det er feil. Visste at dette var måten på Vice og GTA III, men ikke her.

 

Bitex: Jeg hadde piratversjonen i går, men i dag kjøpte jeg meg den originale (kan poste bilde av coveret etter jeg har spist middag).

 

Arthas: Jeg skal sjekke om du har rett (det høres ut som at det er temmelig rett) etter jeg har spist. :)

 

EDIT: Sablabra: Snakker om PC versjonen. ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Har ikke prøvd det selv, men en kompis prøvde å legge sangene inn dit, og han sa at det ikke fungerer. Skal man lage ei MP3-mappe inni der, eller?

 

EDIT: Han fant det ut. Du må scanne inn sangene i options menyen i selve spillet.

 

BTW: SOm jeg lovet, skal jeg legge ut bildet av mitt originale spill :) :

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Men er det INGEN som har problemer med å få sangene til å funke nå plutselig eller?

 

Jeg har enda ikke fått mp3 til å funke på den egne kanalen på GTA SA... og Ja, jeg har lagt dem i riktig mappe, og søkt inne på selve spillet etter dem. men funker fortsatt dårlig :/

Lenke til kommentar
[iC' date=11/06/2005 : 03:23] Funker det dårlig eller ikke i det hele tatt?

Er du sikker på at det er MP3, og ikke OGG eller WMA?

ja, helt sikker. Og det er mp3... Funker ikke i det hele tatt :/ Noen tips..? har lagt mp3 filene der de skal legges

Lenke til kommentar
[iC,11/06/2005 : 03:23] Funker det dårlig eller ikke i det hele tatt?

Er du sikker på at det er MP3, og ikke OGG eller WMA?

ja, helt sikker. Og det er mp3... Funker ikke i det hele tatt :/ Noen tips..? har lagt mp3 filene der de skal legges

Prøv å krysse av for "automatic search songs" eller hva den greia heter som er i audio menyen, og så søke på nytt.

Lenke til kommentar

Vel, i manualen står det følgende:

Grand Theft Auto: San Andreas can support the playback of the users own audio files. By default the game ships with support for Windows Wave files (WAV) and Ogg Vorbis (OGG) files. Additionally, with the correct CODECS installed to your computer, you can playback MP3, WMA, WM4, etc. To faciliate playback of these formats you can:

 

- Install the latest Apple Quicktime Player

- Install Microsoft Media Player 9 OR 10

- Install a combined CODEC package

Så de av dere som har problemer kan jo prøve noe av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...