B4stian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ja, den støtter både Duo og Duo Pro. Duo er vel kun opp til 128 mb, mens Duo Pro begynner på 256 mb og fortsetter oppover... Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Flott, takk for super-raskt svar! Da er det vel bare å bestill, da? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hehe, bare å bestille da ja Men sjekk ut prisguiden på akam.no så du er sikker at du får et som ikke er overpriset. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Meeeeeeen nå, nå ble jeg forvirra! I prisguiden står det: -Memory Stick Duo -Memory Stick Pro -Memory Stick Pro Duo Hva er forskjellen mellom disse kortene? Støtter k750i også Pro Duo? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den støtter de som heter noe med duo fordi det er de små kortene. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Oooook, da begynner jeg å skjønne! Takker og bukker! Hvordan kan du så mye, datating? Endret 9. juni 2005 av eeesh Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Oooook, da begynner jeg å skjønne!Takker og bukker! Hvordan kan du så mye, datating? Heh.... Hadde samme problem som deg, men har hatt K750i i 2 uker nå så har lært litt. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Hehe! Så fint at noen vet noe da, hvertfall... Den prisguiden du anbefalte, på akam.no, var forøvrig veldig fin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå