kcobain Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei, jeg kjøpte en k700i for en liten stund siden. 2 uker eller no. Idag skulle jeg laste ned instillinger til telefonene MMS og GPRS osv. Så klikker den forbanna dritt telefonen, og nå ligger skjermen og blinker. Av med lyset og på med lyset i skjermen. Jeg har tatt ut batteriet og satt det inn igjen uten hell. Hva faen skal jeg gjøre?:S Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 samme som skjedde med min etter å ha installert nyeste FW.. må nok enkelt og greit inn å få flashet den på nytt.. er ikke mye annet som går.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Det vil si? det vil si at du må sende den på service til butikken du kjøpte den ifra og få satte opp telefonen på nytt.. de tømmer den helt for absolutt alt og setter den opp som ny.. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Faen, hvor lang tid tar det? Hvorfor skjer sånt? Gidder ikke sende den på reprasjon hele tiden. Takk for hjelp. Endret 9. juni 2005 av kcobain Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 om de har mulighet til å gjøre det i butikken så tar det nok ca en halvtime.. om de må sende den inn så bør du regne med ihvertfall en uke.. Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Ok, tusen takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå