diversity Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er man nødt å ta trafikalt grunnkurs OG mopedlappen nå da? Jeg tok moppelappen ifjor og kan øvelseskjøre med den nå.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 vi får hele pakka for 4600,-... skal ta den over vinteren. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Er man nødt å ta trafikalt grunnkurs OG mopedlappen nå da? Jeg tok moppelappen ifjor og kan øvelseskjøre med den nå.. Man må nok det.. må ha det før man kan øvingskjøre med moped også.. Og andre ting, såklart.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Gammal post, men vil bare gi et tips til folk som pønsker\skal ta mopedlappen, jeg ringte inn til politiet i kongsberg og fikk nummeret til en politimann som har lov til å gi ut mopedfører bevis, det tar en helg og koster 2500,- send en pm så fikser jeg nummeret vis noen er int. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå