hardcopy Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei! Jeg har et budsjett på ca 8000 og har tittet litt på Netshop kampanje PC. Er denne PCen fremtidsrettet og bra til spill også? Planen er å kjøpe den uten skjerm og operativsystem, og å bytte skjermkort til Saphire Radeon X800XL 256MB GDDR3 PCIe TV/Out DVI-I (Er det lurt?). Dersom det finnes bedre tilbud på markedet må dere gjerne komme med forslag. Jeg har ikke planer om å drive med overklokking, og maskinen må også duge til andre "standard ting" som office og litt bildebehandling (ikke video). Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hvis du konfigurerer denne http://www.netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=7085 og tar vekk Windows og webcamera går den ned i 7200kr. Er et trådløst tastatur i pakken som koster 250kr. Etter min smak synes jeg ikke noe om trådløst men kommer helt ann på hva du skal bruke pcen til men her har du iallefall et forslag til en bra ny pc. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Den ligner litt på pcen jeg har (som jeg er kjempefornøyd med). Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Takk for svar. Den pakken som ble foreslått er vel den samme som jeg mente, men er det noe poeng i å putte i de ekstra kronene for å bytte grafikk kort? De komponentene i pakken er jo allerede testet sammen, og det vil vel kanskje bli problemer med det andre grafikk kortet også? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Takk for svar. Den pakken som ble foreslått er vel den samme som jeg mente, men er det noe poeng i å putte i de ekstra kronene for å bytte grafikk kort? De komponentene i pakken er jo allerede testet sammen, og det vil vel kanskje bli problemer med det andre grafikk kortet også? Jeg vil anbefale at du kjøper et nytt skjermkort om 1-2 år. Men du kan selvsagt bytte det når som helst. Alle skjermkort som passer fysisk skal fungére. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Mer en bra nok til alle spill den der, spesielt med x800xl skjermkortet . Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Takk for svar. Den pakken som ble foreslått er vel den samme som jeg mente, men er det noe poeng i å putte i de ekstra kronene for å bytte grafikk kort? De komponentene i pakken er jo allerede testet sammen, og det vil vel kanskje bli problemer med det andre grafikk kortet også? Jeg vil anbefale at du kjøper et nytt skjermkort om 1-2 år. Men du kan selvsagt bytte det når som helst. Alle skjermkort som passer fysisk skal fungére. Uhm, om 1-2 år så er det nye skjermkort som er high-end og det som er high-end i dag er billigere og dårlige. Slik kommer det til å fortsette i mange, mange år fremover. Skal du ha noe, kjøp det nå. Det kommer alltid til å komme noe bedre uansett. Lenke til kommentar
lonix Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Takk for svar. Den pakken som ble foreslått er vel den samme som jeg mente, men er det noe poeng i å putte i de ekstra kronene for å bytte grafikk kort? De komponentene i pakken er jo allerede testet sammen, og det vil vel kanskje bli problemer med det andre grafikk kortet også? Jeg vil anbefale at du kjøper et nytt skjermkort om 1-2 år. Men du kan selvsagt bytte det når som helst. Alle skjermkort som passer fysisk skal fungére. Uhm, om 1-2 år så er det nye skjermkort som er high-end og det som er high-end i dag er billigere og dårlige. Slik kommer det til å fortsette i mange, mange år fremover. Skal du ha noe, kjøp det nå. Det kommer alltid til å komme noe bedre uansett. Meget bra poeng her da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå