iCodden Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg skriver om Datamaskinens utvikling på skolen. Jeg lurer på om dere har noen lure ting jeg burde ha med? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Da tror jeg det er en film du vil se.. "Pirates of Cilicon Walley", som omhandler starten til Microsoft, samt Apple, og litt ifo om hvordan DOS, Windows, og Mac kom.. Burde vært data-pensum. Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Skal bare framføre noe med at jeg skal si det med egne ord. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Da tror jeg det er en film du vil se.. "Pirates of Cilicon Walley", som omhandler starten til Microsoft, samt Apple, og litt ifo om hvordan DOS, Windows, og Mac kom.. Burde vært data-pensum. Word! En veldig informativ og underholdende film Har sikkert sett den 5-6 ganger. BTW Silikon Valley, ikke Walley Lenke til kommentar
iCodden Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hvor finner jeg den filmen. Jeg søkte på google men fant ikke noe! Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Her har du info om filmen Hvis det var den dere mente da? Endret 1. september 2005 av Astra16vT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå