jt1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Post den beste sangen du noensinne har hørt her. Skriv også hva slags musikk det er og hvorfor du liker den så godt. DA vil vi få en fin liste av gode sanger her! Husk, ikke post mer enn 1 sang hver. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg tar meg den friheten og begynner. Everlast - What its like Rolig "rocke" låt... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Jeg synes det er alt for vanskelig og velge ut kun èn sang. Og jeg vedder underbuksen min på at topic har vært oppe før. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Og jeg vedder underbuksen min på at topic har vært oppe før. pass deg nå :!: tja.. metallica - enter sandman er en stor kandidat hos meg iallefall ! Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er jo umulig å velge én sang... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er jo umulig å velge én sang... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Guns'n roses - November Rain. Alle som har hørt sangen vet hvorfor den er bra. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Det er mulig å velge ut en sang... Dårlig argument. Dere har vel en sang som dere syntes er hakket bedre enn de andre? Hvis det er flere sanger dere syntes er så vanvittig bra, kan dere iallefall hjelpe oss andre med å liste opp 1? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Min favoritt er og har alltid vært: Rammstein - Du riechst So Gut Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er jo umulig å velge én sang... ^ det går bare ikke. men jeg kan velge en sang fra et band jeg ikke hører så mye på Motorhead - The Game Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 kan jo nevne en som ligger veldig langt oppe: Dream Theater - Streams of consciouness Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Akkuratt nå må det være en sang som har fått meg til å bli glad igjen. Nemlig Wig Wam - In mY dreams Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Sier ikke at dette er den beste sangen jeg vet om, men får gåsehud hver gang jeg hører den: Creedence Clearwater Revival - Ramble Tamble Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Er jo umulig å velge én sang... ^2 Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Iron Maiden-The trooper er og blir verdens beste rocke låt. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Må nok bli Lost Horizon - Cry Of A Restless Soul En sang som jeg aldre går lei, høyt teknisk nivå, bra tekst med relevant og godt innhold... Bare genial sang! Er erke-powermetal... Raskt tempo og... Ja... Man kan si kraftig stemme! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Båååv - Kompressor BÅÅÅÅV!!!!1!! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg synes det er alt for vanskelig og velge ut kun èn sang. Og jeg vedder underbuksen min på at topic har vært oppe før. Den HAR det... http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=226202&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå